Çoğunlukla sağ tarafa yatıyor

Bebeğim iki aylık ve genelde sağ tarafına yatmayı tercih ediyor uyanık olduğunda sağ sol dengeli gitmeye çalışıyorum yatırırken de dikkat ediyorum ama sağ tarafta daha rahat edip kafasını çeviriyor sizin de bebeklerinizde böyle bir durum var mıydı

Benimkide sola yatıyordu canım bebekler genelde bir tarafa daha yatkın oluyor bu durum büyüdükçe düzeliyor merak etme

Benim bebeğimde de aynı durum var şu aralar sırt üstü yatıyor sadece döndürüyorum ama yine aynı…Kafası duzlesecek diye korkuyorum ve kusmugu boğazına takılacak diye de endişeleniyorum.Arastirmalarima göre bebeğin omuriliginin zarar görmemesi için sırt üstü yatıp sadece kafasının yönünün sağ veya sol olması gerekirmiş, bebek sağa veya sola dönsün diye yastık sıkıştırmayin diyorlar sağına veya soluna​:roll_eyes: Bende şaşırdım kaldım :face_with_raised_eyebrow:Benim bebeğim de 2.5 aylık bu arada

Bunu duyduğuma sevindim ya teşekkür ederim

Ama aklımda soru işareti kaldı diyorsan sana şunları onerebilirim sol boyun tarafında eline gelen yumru gibi bir şişlik var mı bir bak birde istersen bir ultrasona sok boyun kasları eşitmi bakılsın hiç değilse soru işareti kalmaz aklında ben bunları yaptım birde günlük egzersiz yaptirsan sağ sola cevirirsen boynunu o da etki eder

Nasıl rahatsa öyle yatıyor işte çocuklar da insan endişe ediyor ister istemez hele o kusma konusu

Evet sürekli kontrol ediyorum sağ sol şişlik var mı diye ama doktora gittiğimde tekrar söyleyeyim bu durumu peki boynunu geri atma durumu var mıydı sizde de hala tam tutamadığı için biliyorum ama

Evet geri atiyor geri bayılıyordu o da düzeldi henüz kasları yumuşak sertleşmediği için kendilerini tam kontrol edemiyorlar o yüzden çok normal böyle şeyler sen bebeğinle oyna bu ayların keyfini çıkar bende bunları kafaya takarak hiç keyifini çıkaramadım :cherry_blossom:

Bir anne olarak bir başka anneden böyle destekleyici mesajlar almak o kadar kıymetliymiş ki o kadar içten teşekkür ederim ki sana içime su serpildi sağlıklı olsun evlatlarımız :sparkling_heart:

Ne demek canım hepimiz böyle dönemlerden geçiyoruz benim çevremde yeni bebeği olan kimse olmadığı için ben hep o dönmeleri bir evhamlı geçirdim. Bebekler hep sağlıklı olsun Rabbim onları hep korusun onlar cennet gibi melek gibi :cherry_blossom:

Bizimkide böyle hep sağ tarafına uyuyo . Ama fark ettım de gece uykusunda bunu yapıyo

Evet insan tek olunca ne yapacağını bilemiyor ben de aynı durumdayım. Amin inşallah :sparkling_heart:

Evet özellikle gece bizimki de

Bence öyle rahat edıyorlardır

Bende düz yatırmaya çalışıyordum ama mutlaka ya sağa ya sola döndürdü kafasını. Kafasının arka tarafı sivrileşmişti. Ama şimdi kendiliğinden düzeldi o yüzden bazı şeyleri bazen çok fazla takıntılı oluyoruz bence. Biraz bebişlerin keyfine göre hareket etmemiz lazımmış :sweat_smile: