Çok acil görüşlerinize ihtiyacım var

Kızlarr kızımn yarın doğum günü mevlid verecem normal de kek pasta börek tarznda yapacaktom ama mevlide uygun olmaz diye değiştrdm diyorum ki lahmacun iç harcını yapıp fırına göndersem 15-20 kişilik 100 adet yaptırsam ayran salata bide bir çorba da yaparım bi de baklava alacam sizce böyle uygun mu yoksa kendm de bikaç çeşit yemek yapıyımmı

Ben Mevlüt yaparsam sadece kıymalı pide,ayran ve tatlı düşünmüştüm. Ztn yanına yeşillik fln konuyor ideal olarak düşündüm. Hem sonrasında bebekle temizliği de kolay olur. Benim misafirlerim genelde hep küçük çocuklu birde.

Lahmacun ayran tatlı yeterli. Çorbaya da gerek yok sulu yemek servisi sıkıntı olur. Başka yemek de yapma yenmez ziyan olur. Ben Mevlüt yapmıştım tavuk pilav sarma su böreği ayran ve tulumba tabldot yapmıştım. Bizim 65 kişi vardı. Kişi sayısı da önemli. Çok kişiye böyle menü yada lahmacun ayran daha iyi oluyor.

Gayet iyi simdi mevlut tarzi olunca boyle yapiliyo ama corbaya gerek yok onun yerine çayiniz ve ayraniniz olsun. Eger sarabilriseniz cesit olarak yaprak sarmasida guzel olur

Evet bnmkilerde hep çocuklu kırk mevlidinde kendim et sote çorba pilav salata sarma dolma içli köfte yapmştm 20 kişilikdi o zaman çok yorulmuştum çocuklardan dolayı özellikle evde küçükdü bu sefer böyle yapmaya karar verdim bnde

Yaprağım yok maalesef yoksa yaparıdm ama soğuk bir çorba güzel olmaz mı aslnda istedim bnm kendm de bişey yapmam ondn istiyorum

Bende kırk mevlidinde o şkl yapmştm çeşit çeşit ama tek başıma yaptım herşeyi çok yorucu oldu bebekle de çocuklarla fln Tabildot mevlid yemekleri var bu şkl satılan ama lahmacun daha güzel gider diye düşündüm ilki Tabildot şklnde ypamştım ama yorucu oldu

Sen bilirsin canim ama pide var zaten inan ugrasdigina degmez

Pide mi olsa bacım bide çorba no yeterli diğerleri pide ayran baklava üzümde koyarlar bizde salata zor olursa

Yada pilav üstü kavurma da olur hangisi uygunsa bizde böyle yapılıyor canims

Gayet mantıklı 2 hafta öncede ben yaptım pasta börek çok uğraştım bulaşığı da cabası ayrı tabaklarda çorbaya falan da gerek yok bence kendinizi yorarsınız çay ayran daha kolay ..

Yaprak sarma degilde biber dolmasi doldurup koyabilirisinkz bebekle sarma zor olur

Bizim dogum gunumuz sali gunu hafta ici oldugu icin bnde yarin yapcam gelen ler sen ugrasma biz bisiler yapip getirelim dediler :grin:

Pide bzm kiler sevmiyor geneli o yüzden lahmacun

Evet ben dolma da düşündüm ama bzmkiler onu da yemiyor ne zaman yapsam orda kalıyor bi hafta o dolmayı bitirmeye çalışıyorum

Ee sen hamilesin bide iyi düşünmşler Allah razı olsun

Zaten bulaşığı çok çıkıyor makinemde yok bir önceknde çok yorulmuştum mıtfağım küçücük ztn bi sürü çocukla geliyor gelende o yüzden bu sfr böyle yapmak istedm

Pilav üstü kavurma bizde hep cenaze mevkitlerinde ve daha büyük kalabalıklara yapılıyor ya

Aynen ama işte eve çaiırcaam ben sadece tanıdklar akrabalar fln olacak Allah nasip ederse inşallah

Ayn cnm saolsnlar