Çok moralim bozuk

Oğlum 2 ay 9 günlük birkaç gündür emdikten sonra kafasını geri çekme ağlama durumu vardı uykusu gelince yapıyordu genelde bugün akşamüstü meme reddi başladı asla tutmuyo çok ağlıyor. Emmek istiyo yatar pozisyonda emmeye yelteniyor ama ağzına değince kıyamet koparıyor çok üzüldüm hatta ağladım baya ne yapabilirim emmez diye çok korkuyorum üstüne sağ göğsüm şişti taş gibi oldu emmediği için

Agzinin icine baktinmi yarami oldu ki acaba yara olduysa acidigi icin aglar

Baktım bir şey yok :persevering_face:

Sutunun tadina bak acimi

Burnu tıkalıysada almıyolar. Fizyolojik suyla her bsslenmeden önce açıp öyle yediriyorum ben. Burnu tıkalıyken benimki biberonu da reddediyor

Yok bu öyle bir şey değil burnu açık sütüm şekerli normal bilmiyorum uyku sersemi emdi ama uyanınca ağlıyo çok fena istemiyo

Belli dönemlerde meme reddi oluyor atak gibi bu ay o ay mı bilmiyorum ama emzirme danışmanı bana böyle olduğunda ortam değiştir, temiz olduğuna emin ol, odayı loş ışık yap gerekirse karanlıkta emzir pozisyon değiştir, rahatlatıcı müzik dene olmadı sessizlik dene gibi şeyler söylemişti. Pilates topunun üstünde hafif zıplamalarla emzirip faydasını görenleri de duymuştum bunları bir dene istersen

Bebekler dört aylık olana kadar meme reddi yaşarlar diyor uzmanlar benimde oldu zaman zaman ama acıkınca mecbur emer merak etme

O bizde de oldu üç aylıkken on gün sürdü gündüz asla emmiykrdu tan uykuya dalarken emziriyordum bide gece sık sık emzirin

Donem donem meme ve mama reddi oluyo bizde yasadik aç duruyodu dediginiz gibi agliyodu emzirmeye calisinca gecici bi surec aglamayin sizde. Sagim yapin sutunuz azalmasin ve mastit olmayin

Gece 2 saatte 1 benn kendim zorla uyandırdım 5 dakika emip dalıyo çok zorlarsam ağlıyor geçeceğine inancım kalmadı resmen 5 dakika dakika neye yeticek

Pilates topu yürüyerek sallayarak yatarak kol altı her şeyi deniyorum böyle bir inat yok kilo vericek diye korkuyorum

Merhaba kızım dün 3 aylık oldu yaklaşık olarak 15 gün önce bizde ayni şeyi yaşadık memeyi almak istemıyor kafasını çevirip ağlıyordu bende mutfakta davlumbaz açtım kollarımda salladım uykuya dalınca emzırdım doktorumuza sordum meme reddi dönemindesınız bu bazen 2 hafta sürebilir dedi sakınleyıp yada uyurken uyuklarken emzirin gececek normal dedi ve bir kac gündür normele döndük merak etmeyin geçiyor zor oluyor ama. Gece de emzırdım uyurken emiyordu uyanınca da teklıf ettım uykudan ilk uyandığı zaman güzel emıyordu sakin kalın sabırla teklıf edin zorlarsanız daha çok red eder

Sizde de bebeğiniz çok emmek istiyormuydu memeye gelmek istiyo heyecanlanıyorum saldırıyo ama emmiyo bu şekilde doyduğunu sanmıyorum gecede uyucam diye emmedi endişeleniyorum

Ya aslında doymasa uyumaz huzursuz olur bebişler acaba 5 dklık emiş bile yetiyor olabilir mi onun için kısa sürede 5 dk da bile sömürüyorlar

Kesinlikle geçiyor moralinizi bozmayın sessiz ortamda ayakta emzirin gece bol bol emzirin cuknku uyanıkken emmiyor.gunduzde tam uykuya dalacakken emzirin

Ben ayakta gezerek ve sallanarak emziriyorum bir de öyle deneyin. Uyku sersemiyken özellikle