Üçüncü aya girecegiz normalden çok fazla tuvaletini yapıyor yediğini çıkarıyor normal mi ya bir hafta önce kontrolde kilo da vermişti 100 gram kadar hemşire dış çıkarıyor olabilir dedi doktor da öyle bişey yok dedi kime inanacagimi şaşırdım başına gelen var mı
Daha 3 aylık olmamış bebek dişten dolayı kilo kaybetmez çok küçük daha büyük ihtimalle sıcaklardan çok yapıyo olabilir benm kızımda havalar ısındığından beri çok yapıyo bugün daha akşam olmamış 4 kere felan yaptı ishalde değil bebeğinizin doyduğundan emin msnz bu aylarda en az yarım kilo alması lazm
İstanbul soğuk bu aralar sıcak değil sıcak olduğu zaman hiç yapmıyordu ev de soğuk bazen iki saat bazen bir saatte bir emziriyorum kilo aldığını düşünerek gittim ama vermişti
aç kalıyor diye düşünüyorum ben hıçkırıyor mu anlarsnz zaten dönüp doymadığını
Çok normal benim bebeğim de yediğini çıkarıyor günde bazen 8-9 kere kaka yapıyor. 3 aylık. Bir hafta önce doktor a götürdüm çok normal dedi. Her yediğini çıkarabilirmiş. Her bebek farklı ama kilo kaybı yok tabiki
Kakasin’da kan yada mukus yoksa sorun yok diyor doktorlar benim oğlumda alerjisi 9 aya kadar hep sık kaka yaptı sürekli ishal oluyordu kakada mukus ve kan oluyordu alerjiden dolayı süt ürünlerine alerjiniz vardı ben yersem sütyen çocuğa geçiyordu