7 aylik olacagiz dogru durust dinlemedim cocugu uyutuyorum tam dinleneyim diyorum yemekdi ev toparla yine dinlenemiyorum gunduz uyuyan bi insan degil asla uyumam dinleneyim diyorum oda olmuyor cok yoruldum
Allah yardımcın olsun hep öyleyiz benimde üç çocuk ikis okula gidiyor kostur dur iste
Hepimiz ayniyiz canim cocuk uyuyunca hangi isimiz yapsam diye kosturuyorum ama hergun is iş bitmiyoda vallahi
Yalnız değilsin canım huysuz bebeğim var benimde
Biz 3 aylığız gündüzleri yerden bişeyi zor kaldırıyorum iş bile yaptırmıyor kızım biraz nazlı uyuması bile ayrı olay. Dinlendiğim zaman doğum zamanıydı onda da sezeryan ağrısı bel ağrısı çektim yani kesik kesik her şey ilk annelik duygum . Yanlız kaldığımda çok üzülüyordum zor geliyor falan diyodum sonra düşününce bir daha bebeğim bu kadar kucağımı doldurmayacak bir gün onu sevmeyi özlediğim zamanların geleceğini düşünüyorum hep zor anıma denk geldiğinde . Anın tadını çıkar bunlar olcak ki o da ileride bizden ders çıkaracak anne olmak cennetin ayak altında olması hepsinin manası anne olduktan sonra değer buldu bende ve sabır edebilen tek varlık sanırım anne