Bebeğime D vitamini verdiğim zaman geceleri uyumuyor her ne kadar erken verirsen vereyim hiçbir şekilde uyumuyor vermediğim günlerde uykusu daha düzenli ve daha derin oluyor D vitamini vermek istemiyorum sonrasında da korkuyorum internette 6 aydan sonra kan rahatsızlıkları olabileceğini söylüyor veya kemiklerinin eğri olabileceği kemik gelişiminin tamamlanamayacağı kemik hastalıklarına yol açabileceği söyleniyor ama sonra da düşünüyorum öncesinde bizim bebek olduğumuz yaşlara D vitamini yoktu sonuçta her şeyi anne sutunden alıyorduk yani sizce D vitamini kullanmanın faydası var mı ya da kullanmamanın zararı var mı?
Bebeklerde D vitamini, kemik ve diş gelişimi için çok önemlidir. Aynı zamanda bağışıklık sisteminin güçlenmesine de yardımcı olur. Yeni doğan bebekler genellikle anne sütü veya mama ile beslenir, ancak anne sütünde D vitamini miktarı yeterli olmayabilir. Bu yüzden doktorlar, özellikle ilk 1 yaş içinde, bebeklere günlük D vitamini takviyesi önermektedir. D vitaminini gündüz erken saatlerde vermeye özen gösterirseniz uykusuzluk yapmaz ![]()
Hangi markayı kullanıyorsun
Ben doğduğunda 1 ay düzenli kullandim daha düzenli kullanmadim açıkçası icirdigim zaman gündüz bile uyumuyordu ve icirmeme rağmen bingildagi kapanmaya başlamıştı
Kaç aylıkken kapanmaya basladi ben içiyorum düzenli kapanmaya başlamış ,6 aylık oğlum
Sabahları kahvaltıdan hemen sonra vermeniz lazım ondan sonra verirseniz uyumaz bebeğiniz ayrıca anne sütünde ne yazikki d vitamini yok bu yüzdende d vitamini takviyesi yapıyoruz bebeklerimize ve hangi markayı kullanıyorsunuz sağlık ocağınin verdiği ise genellikle çoğu bebekte sıkıntı yapıyor o damla
İlk önce monovit kullanıyordum sonra başka bir doktor tavsiyesiyle oceana geçtik
İcirmeyebilirim yani
Evet ilk süt sonrası veriyordum fakat hiçbir şekilde uyumuyor
Evet bende icirdigim zaman asla uyumuyor bebeğim 34 günlük. Bugün icirmeden deneyeceğim
Ben d vitamini veriyorum 11 aylık oldu neredeyse hiç uykuya etkisine rastlamadım acaba doz mu fazla geliyor
3,5 aylık olduk ocean d vit kullanıyorum ama çok bi fark olmuyor bizde uyumayacağı varsa uyumuyor uyuyacaksa zaten güzel uyuyor d vitamini çoğunlukla aynı saatte veriyorum 9-10 gibi ama her gün uyku saati değişiyor
atak haftasında olabilir belki ondan uyumuyordur
34 günlük atak haftası mi oluyor
Evet 5. Haftası olduğundan sonra 8. Hafta atağı var internetten vakitlerine bakıp daha net anlayabilirsiniz
Teşekkür ederim
Doktor bebeğin gelişimine göre hesaplayıp damlasını ona göre verdiğini söyledi 3 damla
