D3 vitamin beni mahvetti

Kızlar merhaba bebeğim henüz 7 günlük, d3 vitamin veridler 2 3 gün kullandım çok mahvetti, sürekli gazlı bende yenidoğan diye normal karşıladım, neyse 2 3 gündür kullanmadım gözlemlemek için gayet iyidi , şimdi 2 gündür yine kullanıyorum gazımız geri geldi . Bu d3 vitamin için gaz problemi okumuştum, bilgiye ihtiyacım var yaşayanlar var mı problemi?

Öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz, o vitaminle ilgili benzeri çok şikayet yazan arkadaşlar oldu, demek ki bazı çocuklarda yan etkiler olabiliyor..Ben Pedia D kullanıyorum, herhangi bir yan etkisiyle karşılaşmadım, görmedim de karsilasani..İsterseniz sizde onu deneyebilirsiniz.

Öncelikle cevabınız için teşekkür ediyorum :folded_hands:t3: bende ocean marka ile başladım doktorun tavsiyesiyle. Dediğiniz markayı araştırdım biraz 15 gün sonra başlanması yazıyor siz nasıl başladınız?

Demir için henüz bşr şey vermedi siz doğumdan itibaren mi kullanıyorsunuz demiri?

Rica ederim yanlış hatırlamıyorsam 1 ya da 2 hafta sonra başladım, sarılık için gidiyorduk doktor muayene etti d vitaminine başlamak gerek diye o ara söyledi ve şimdi 16 aylık hala kullanıyoruz, hiç öyle sorun yasamadik

Ocean d3 kullaniyorm kizimada kullanmistim hic bir yan etkisi olmadi

Kullandığınız markayla ilgili olabilir. Devletin yazdığı d vitaminlerinde böyle yan etkiler görülebiliyor sanırım. Ben hastaneden çıktığımızdan beri ocean d3 kullanıyorum bi sorun yaşamadım. Benim bebeğim doğduğu andan itibaren gazlıydı ekstra gaz yapmadı.