Damla kullanmak

Bebeğim çok gazlı bir bebek, hazımsızlık da var aynı zamanda. Relactaz damla kullanıyorum, maflor, sap simplex de kullanıyorum. Bu kadar damla vermek beni çok üzüyor. Bıraktığım anda çok ağlamalı ve sancılı, uykusuz günler yaşıyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım.

Bende aynı durumdayım o kadar gazlı bir bebek ki sürekli ağlıyor bende nurse harveys veriyorum bi tık olsun rahatlatıyor aynı anda çokdamla kullanmak zararlı mı bilmiyorum ama bence bi doktora veya eczaneye danış ne olur ne olmaz

Hepsini doktor yazdı. Hem de prof, çok iyi bi doktor. Hiç bişey olmaz dedi. Ama insan kötü hissediyor.

Bende aynı bu çokluk ve sıklıkla damla kullandım ama benim farklı damla idi benim bebeğimde gazlı bir bebekti bende bir problem olmadı ama şimdi 3 aylık oldu biraz azaldı bu yüzden sadece sap simplex kullanıyorum teke düşürdm eğer gazlı zamanlarinda 1 tanesini kullandığında oldu hepsini vermedim bu sefer daha çok ağlama ve huzursuzluk başlamıştı mecbur kullaniyrlfum ama bir sıkıntı yaşamadım

Ben de bazen vermiyorum baş ederim gerek yok diyorum. Ama öyle kötü oluyor ki. Dayanamıyorum. Mecbur veriyorum. Çok kötü ağlıyor. Damlalar tamamen geçirmese de yarı yarıya etki ediyor. Teşekkür ederim

Lutfen iyi bir bagirsak icin probiyotik kullanin bizi baya kurtarmisti

Gaz kolik için sağlık ocağından probiyotik önerdiler biegaia damla 500 TL almadım zinco damla kullanıyorum ama bu ara çoğaldı gaz sancılarım alıcaz galiba mecbur

Biogai kullanıyorum ben tavsiye ederim ilk zamanlar işe yaramıyor gibi geliyor probiyotik ve bagırsak florasını düzenlemek için kullanılıyor memnunum hafifletiyor en azından onsuz uyuyamıyor kızım