Saat 5ten sonra bişeyler oluyor sürekli ağlıyor mızmız ağzı BİR doğrulmuyor. Kucakta dururdu onda da mızmız . Oturunca sürekşi kucagıma atlıyor emeklemeye ayağa kalkmaya çalışıyor. Diş misir atak mıdır biyeri mi ağrıyodur yardımcı olur mısınıx
Aynısından bir tanede bende var herşeyiyle aynı susmuyor durmuyor 8 buçuk aylık huni takmama az kaldı
Aynısı benim bebeğim de de var. Aksam olunca bisiler oluyor hic bir şekilde durgutamiyorum en son uykusunu saat 18.00 da yapsa bile. Ama gün içinde hic bisi yok uykusu olsa bile mız mız ötmez aksam olunca babasında bile durmuyor