Bu gece bende dahil etrafımdaki herkes değişik saçma korkunç rüyalar görmüşüz. Sizlerde de var mı bu gece ne gördüm ben yaaa diyen ![]()
![]()
Ben de asansörde yukarı çıkarken asansörün küp gibi kapanıp duvarların üstüne gelip beni sıkıştırdığıni gördüm tam ezilecekken uyandım. Ama ben çok sık kabus gorurum üstüne durmadim
Bazen o rüyayı bende görüyorum çok korktuğum birşey
ben rüyamda gördüğüm kişilere rüyamı anlatınca onlarda onla bağlantılı rüyalar görünce ürperdim
Seninki güzel rüyaymış en azından
sevineceğin mutluluktan ağlayacağın bi haber alacaksın
Olsun onun önemi yok zaten ![]()