Bu damlayi kullannan varmi bebegine cok yan etkisi var korktum dogrusu uada six ne kullaniyorsunuz
Ben özel aldım kullanıyorum
Yan etkilerinden dolayı hiç kullanmadım. Ocean kullanıyorum
Ocean microfer kullanıyorum bende. Dün kızımı aşı için götürmüştüm sağlık ocağındaki ebe bu ilacı ücretsiz olarak verecekti ama içinde kanser edici maddeler var dedi . Ben doktor tavsiyesi üzerine ocean aldım. Anlamadım ama kızım kullandıktam sonra dudak üstü hafif kızarıyor 5 dk sonra geçiyor ağzından dışarı çıkanlar kızartıyır etrafını
Bestiron alsana canm dogal icerikli
Bestiron kullanıyoruz 4 5 gündür tadı portakallı olduğundan kızim pek sevmedi.daha ince sidefer kullanıyorduk pişik yapınca mecbur değiştirdik sideferin tadı vanilyalı bebeklerin içmesi daha kolay oluyor.2si de doğal bu arada
Bizede doktorumuz sidefer önerdi nekdr süre sonra pişik yaptı
Benim bebeğim mama aldığı için kullanmıyorum canım
Demir damlası aç karnına verilir benim bildiğim size neden tok yazılmış
15 20 gün kadar kullandıktan sonra başladı
Noldu anlamadım ![]()
![]()
Ha sağol teyzesi ![]()
teşekkür ederiz
Bende bundan kullanıyorum
Bende 26 yım da artık teyzeyiz işte ![]()
![]()

