Demir damlasi

Bu damlayi kullannan varmi bebegine cok yan etkisi var korktum dogrusu uada six ne kullaniyorsunuz

Ben özel aldım kullanıyorum

Yan etkilerinden dolayı hiç kullanmadım. Ocean kullanıyorum

Ocean microfer kullanıyorum bende. Dün kızımı aşı için götürmüştüm sağlık ocağındaki ebe bu ilacı ücretsiz olarak verecekti ama içinde kanser edici maddeler var dedi . Ben doktor tavsiyesi üzerine ocean aldım. Anlamadım ama kızım kullandıktam sonra dudak üstü hafif kızarıyor 5 dk sonra geçiyor ağzından dışarı çıkanlar kızartıyır etrafını

Bestiron alsana canm dogal icerikli

Bestiron kullanıyoruz 4 5 gündür tadı portakallı olduğundan kızim pek sevmedi.daha ince sidefer kullanıyorduk pişik yapınca mecbur değiştirdik sideferin tadı vanilyalı bebeklerin içmesi daha kolay oluyor.2si de doğal bu arada

Bizede doktorumuz sidefer önerdi nekdr süre sonra pişik yaptı

Benim bebeğim mama aldığı için kullanmıyorum canım

Demir damlası aç karnına verilir benim bildiğim size neden tok yazılmış

15 20 gün kadar kullandıktan sonra başladı

Evet bunu veriyorum . Benim kızımda sevdi şükür kusma vs. Problem yaşamadık . Ama yedikten sonra diliyle ağzını yaladığı yerler kısa süreli böyle oldu . Sonra geçti .

Noldu anlamadım :grin::grin:

Ha sağol teyzesi :joy::heart: teşekkür ederiz

Bende bundan kullanıyorum

Bende 26 yım da artık teyzeyiz işte :joy::joy: