İkisi de aç karına galiba siz nasıl veriyorsunuz anneler damlacıkları
Pespese veriyorum ben ardına da 2-3 çay kaşığı su demirin tadı çok kötü
D vit bana ac tok farketmez dediler şuan d viti oglen tok karnına veriyorum. Demire baslamadık henuz onun içinde ac karnına sabah verilecek denilmişti yada sabah emzirdikten bir saat sonra verebilirsin demişti hemşire.eger sabah uyanır uyanmaz ac karnına verilecekse en az yarım saat beklemesi lazım cunku demir sut ürünleriyle alındıgında emilimi dusuk oluyor
Demire baslayınca once emzirip bir saat sonra demiri vereceğim öğlende d vit i