2 aylık oğlum var 37 haftalik doğduk. Surekli ağlıyor huysuz mutsuz Ikinci çocuğum ben mi bakmayı beceremiyorum oğluma anlamdım. Yardım eden kimsede yok yanımda eşimde bile durmuyo ben kendim bazen zor sakinlestiyrorum sizde durumlar nasıl. Böyle bir durum yasayan varmi iyice bunaldım kizlar ![]()
Sen harika bı annesin sadece yorgunsun kolay bişey değil yaşadığın şey kendine merhamet et evek durmuyor olabilir ağrısı olabilir aç olabilir uykusuz olabilir , ama öncelik sensin sen iyi olacaksın ki bebişe de iyi bak ![]()
Canim benim tabiki anneliginle alakali degil bebegin gazli olabilir surekli agliyosa benimkide 2 aylik uyanik kaldiginda huysuz agliyo bazen gayet iyi duruyo gunu gununu tutmuyo bizdede kaka problemi var ben ona bagliyorum huysuzlugunu illa sebebi vardir doymuyoda olabilr
Iste bazen insan pes edebiliyor yorgunluk mahvediyor insanı. O zamanda patlıyor iste ama Çok teşekkür ederim desteğin cok iyi geldi canim ![]()
Benimde oyle 2 aylik uyanık kaldiginda surekli ağlıyor keyifli oldugu anlar sınırlı. Doktor normal olduğunu söyledi 3 ay dolana kadar ama insan bir sorun mu var diye düşünüyor iste insan anne olunca. Kaka problemi bizdede var bazen masaj yaparak yaptırıyorum bazen kendiliginden yapıyor . Anne sütü aliyor kilosu herseyi normal maşallah doktor oyle dedi. Bu arada desteğin için cok teşekkürler çok iyi geldi ![]()
Biz 5 aylık olacaz 3m çocuğum inan sürekli ağlıyor mutsuz ve benden baska kimsede duumrmuyor dün resmen mahvetti bizi 4 kisi bakamadık sen mükemmel bir annesin bende bazen pes ediyorum çünkü asla susmuyorbu günlerde gecicek sıkma canını
Massallah canim saglikli gelisimi guzel az daha sabir bu zamanlar gecici bol bol op kokla sev aglasada uzulme inan her gecen gun bi onceki gunu ozluyceksin hizlica buyuycek en guzel gunleri bu gunler. ![]()
3 ay dolunca gecer düzelir diyorlar bir umut 3 ayi bekliyorum sonrasinda uyku eğitimi vericem biraz olsun uykularimiz bari düzene girer inslalahh. Sizindemi kimsede durmuyor bazen ben bile sakinleştiremiyorum
Surekli temas halindeyiz tabiki ama ağlamasına çözüm bulamadikca bir yeremi aciyi biseymi oldu acaba diyw düşünüyor insan
Sana diyorum ama inan bende oyleyim. Kac gundur annem yokdu bugun geldi okudu ufledi iyleri batmis dedi ovdu ovusturdu iyeleri batincada huzursuz oluyo bide kucak istiyo heralde bizimki kucakda tek bi pozisyonda pek keyifli
Aynen biz 5 aylık olacaz daha beter oluyor
Kaburgalari oluyor sanirim iyeleri. Benjm annem uzakta gelemiyor tek basisna bakıyorum malesef
Beninkide öyle günü gününe tutmiyo.bi bakıyorum duruyo diğer gün hiç durmuyo iki gündür gece uykusu yok gunduzde öyle benimde öyle yardım edenim yok tek başıma üç cocukla ilgileniyorum esiminde desteği yok
Benim oğlumun en zor dönemi 2 aylık olduğu dönemdi. 4. Ay bile o aya göre kolay geçti Allah yardımcınız olsun çok zor biz annelerin işi. Hepimiz mükemmel anneyiz bence çocuğumuz için mücadele ediyoruz. Kendini asla sorgulama güçlüsün ve mükemmel bir annesin
Aynen canim kaburgalari bziimki surekli batiyo annem geldikce bakiyo rahatliyo biraz
Kaynanama sorayim belki anlar ondandir
Amin cnm amin anne olmak gerçekten çok zor
Allah hepimize kolayliklar versin inslalah cnm
Amin inşallah bolca sabır birde