Kızlar gurbetteyim kimsem yok acaba yapsammı bilemedim kimsede yok eşimle ben nasıl bişey yapabiliriz ki bilemedim anı kalsın istiyorum da ![]()
Ben yaptim dogum gunune denk getirdim ikisini bir kutladim iki pasta yaptirdim.ikramliklar yaptim.
1.sarma
2.kisir
3.makarna salatasi
4.patates salatasi
5.minik lahmacun.
6.pogaca iki cesit patates peynir
7.pisi
8.sekerpare
9.browni islak kek
10.beton kek
11.kurabiye
12.cupcake
13.bugday tabi
Vs.
Evim musaitti bahcemde buyuk oldugu icin.gelenlerin cocugu oldugu icin onlara disariyi kurdum susledim cadir kurdum hediyelik hazirladim 5 masa 120 cm 30 tanede sandalye kiraladim acip kapanan.
Buyuk kapakli saklama kaplar aldim ikramlar icin.
Pencerenin onun dizdim ve masaya
Plastik servis aldim.helium tank aldim
Ballon lar inmesin diye
Oglana mavi takim aldim
Kendime pembe boydan elbise
aldim
Kendi akrabalarim
Esimin akrabalari
Arkadaslarim
Geldi
Cok eglendik yenildi icildi
Pasta kestik
Beraber.
Adet yerini bulsun. Diye tepsiye bir kac sey dizdik kuran makas kalem.tesbih para sanirsam
Kuran i ilk aldi
Sonra makas.
Sonra kalem
Para felan verdiler 400 asagi yukari
Kiyafet oyuncak felan yani burasi da
Guzel gecti
Gorsel atiyim bir kac tane
Fikir olsun
⁹
ÇOk sağol cnm
Benim oglanin Adida eymen aras ikinci adi adas mis…
Aa ne kadar güzel adıyla büyüsün





