Diş bukadar uykusuz yapar mı?

Ya benim bebeğim şuan 11bucuk aylık bir dişi cikiyor ve çok huzursuz ateşlenme falan oluyordu onlar geçti ateşi yok artık ama bu kacgundur gece uyumaya geçeceği zaman çok ağlıyor uyumak istemiyor salliyrouz eşimle tam uyudu diyoruz yatağına koyunca geri ağlayıp kalkıyor ve bu 7 8defa tekrsrlanyor tam uyudu diyoruz yine kalkıyor daha yeni şimdi uyudu ve şuan saat 2bucuga geliyor günlerdir 2civarı uyuyor önceleri 11 yada 12gibi uyurdu okadsr çok yoruldum ve tükendim ki anlatamam gecicek mı bu dönem.

Evet çok zor oluyor diş bıktırdı beni hepsi ciksanda rahatlasaydim çok bunaltiyot beni hiç bir şey yemioyr sürekli memede azı dişi çıkıyor dün gece sabaha kadar ağladı diş kanamis patlarken ağzı kan içindeydi Allah yardımcınız olsun siiznde uyku hiç uyumaz oldu nerdeyse

Aynı jel bizdede var ben calpol verdim ağrısı geçsin diye ama onu kullanmak aklma gelmedi ondan önceki gece kullanmıştım ama sanki bir etki yapmadi bakym bu akşam kullanym etki edcek mi. Çok zorlayıcı bir dönemmis

Vallahi hiç sormayın dün gece bizde hiç uyumadik sırf meme istyor memeden çıkınca agliyo artık kamburum çıktı bütün gün memede durduğu icin

Aynen ya çok zor bende bıktım sürekli açıkta duruyor meme​:grinning_face_with_smiling_eyes:yaz gelsin kesecem bıkkın lik geldi gecede öyle sizinde ilk çıkıyor Muş Allah kolaylık versin bı hafta sonra falan rahatlar patladıysa eğer patladijtan sirna bir hafta daha zor oluyor sonra normale dönüyor bizin ilk disi beş aylıkken çıktı 4 aylıkken başlamıştı huzursuzlugu önemli olan patlaması ondan sonra biraz daha sürüyor tabi sonra geçiyor sancılari

Meme harici mama vs veriyor musunuz? Acaba acıktığı için uyanıyoru olabilir mi. Kızım da mamayı biberonu kabul etmediği bir dönem sürekli emmek istiyordu ama sütüm yeterli olmadığı için emerken uyusa bile doymadığı için sık sık uyanıyordu. Gece uykusundan da çok sık uyanıp emmek istiyordu. Mama içirip tamamen karnı doyduktan sonra daha uzun süre uyumaya başladı. O yüzden sizin için de aynı sorun olabilir gibi geldi doyduğundan eminseniz de dişten olabilir gerçekten.

Bende aç kalıyormuş diye tedirginim ama mama aldım yemiyor ek gıdayı da reddediyor sürekli diş sancisi çektik biz arka arkada hiç ara vermiyor bı dişi patlama si bir ayı buluyor patladijtan sonra başka dış başlıyor böyle böyle devam edecek heralde bitene kadar azı dişleri usttekiler iki ay oldu patlarali daha tamamı çıkmadı yarışı çıkmış nasıl bişey anlamadım 14 aylık sadece meme emiyo

Ama bizim ki diş sancisi çünkü bir hafta önce alt azı dişinin teki patladı şimdide diğer azı dişi nokta kadar delinmis

Evet dişler de iştahsızlık yapıyor malesef kızım daha yeni yeni mama içmeye başladı. Belki de hep dişler yüzünden sıkıntı çekiyordu

Mama ben hiç vermedim bu ay kendim aldım yemek yemediği için aç kalmasın diye verdim ama asla icmiyo ek gıdada yemiyor doktoarada gittim net bişey demedi kan aldılar sadece kanı düşük biraz dedi kan ilacı veriyorum bakalım böyle devam ederse yazın memeden kesicem kilo da almıyor sabit iki aydır ama tabi hareketlendide

Acaba biberonu mu sevmedi? Gece uykusunda bile içmiyor mu hiç. Ben de çok zorlanmıştım başka biberona geçince asla kabul etmiyor mesela, mecburen aynı biberonda kaldık şu an değiştiremiyorum. Dün Philips avent aldık 900 tl para verip, iyisi olsun dedik ama hanımefendi beğenmedi onu :joy: daha büyük biberon lazım diye almıştık. Neyse ki uç kısmına eski biberonunki uydu da onu takıp kullanıyorum şu an. Yoksa aç kalsa da içmiyor yenisiyle. Belki sizinki de onu beğenmemiştir.

Mama ben baştan beri hiç vermedim heralde ondan alışkın degil hep anne sütü aldı biberonda şöyle su ve meyve suyu veriyordum bir yasundan sonra falan içiyordu mamayida geçen her türlü denedim şeker attım Bebek bisküvisi kattım gene içmedi en son şırınga ile denedim yine almadı annemgilde hayvanları var kızım süt dene bjr belki içer dedi pipetli bardakla verdim onu da içmedi genel anlamda herşeyi tukuruyo çok az tadımlık yiyo cok seçici benmi beceremiyorum acaba diyorum baştan beri çok denedim ama asla ek gıdayı yemedi yediremedim yinede her sofraya oturutuyorum eliyle falanda denetiyorum

Gece uykusunda hiç denemedim yani 14 ayına kadar ilk kez mama denedim şimdiye kadar hiç vermedim belkide ondan

Çok aç olduklarında gece uykusundayken kabul edebiliyorlar. Kızım bazen öyle içiyordu zamanla alıştı sonra. Tabi ben doğumdan beri ara ara verdim belki o yüzdendir

Aynen tadına alismadigindam birde benim oğlum alerjik bı bebek mamayida ondan almıyor olabilir ben doktora sormadan bı deneme amaçlı aldım ama zaten içmedi hayırlısı artık gittiig yere kadar memeye devam edicem daha sonra inşallah yer yemegini

Ek gıda ve meme emiyor tek meme emiyor zaten bı meme yok oldu gitti zaten ama açlıktan degl bu kaç defa gece manasından verdim yine aynı

O zaman yetmeme ihtimali var gibi geldi, siz tabi ki huyunu suyunu daha iyi anlarsınız biz 15 aylık olduk ve ben daha yeni yeni çözmeye başladım bunu. Gece de mama içirince düzeldi uykuları biraz daha. Emzirmekten mahvolmuştum ben de çünkü.

Ben tekrar denym ozaman ama bizimki biberon istemiyor mecbur gece mamasini kaşık mama olarak veriyorum muhallebi şeklinde olandan. Birde şey sorayım size siz kaçıncı ayda tek uykuya geçtiniz yani tek uykuya geçtiniz mı biz geç uyanyoruz haliyle geç saatte ikinci uykusunu yaptığı için acaba uykusunu aldığı için mı uyumuyor bugün tek uyku yaptrdim bugun direnmeden uyudu. 20gun sonra 1yasina girecek artık.tek uykuya mı gecsem

Biz de hala tam olarak tek uykuya geçemedik aslında. Eğer çok geç uyanırsa 11 gibi mesela, o zaman 3 4 gibi uyutuyorum sadece. Ama bazen 9 da uyanıyor o zaman 1 gibi uyumak istiyor öğlen uykusuna yatıyor, akşam da 5 gibi uyuyorum gece uykusu da 11’e kayıyor. Bunaralar öyle oldu mesela. Ama genellikle 10’da uyutuyorum tamamen onun uyku durumuna göre hareket ediyorum gün içinde. Tek uyku diye diretirsem çok huysuz oluyor.

Haklısınız bakalm belki bizimde diş ağrılarından uykusu bozuldu bende bi kaç gün bakım sonradan eski rutine gircekmyz​:blush: