Dişimi çektircem daha önce özelde kist var dediler yeni bi doktors gittim devlette orda kist değil iltihap dediler diş çok skntılı ben çekemem diyip cerraha yönlendirdiler çektirmem lazım şu an ağrısı yok ama diş etinde hafif şişlik var daha önce çektirmştm dişimi ama asla uyuşmamştı uyuşturmdan cekildiği için aşırı derecede canım yandı asla unutamıyorum ama mecburumda cerrahta dişini çkereken acı oluymou bilgii
Uyusmadigini işlem başlamadan söylerseniz bir iki iğne fazla yapar ya da iyice uyusana kadar bekler, cerrah işin uzmanı tabi uyusuklugun etkisiyle birşey hissedilmesede ilk 48 saatte çekilen dişin olduğu bölge pihtılasana kadar sızı olur, şöyle de birşey var çekilen kokte önemli, bazı kökler çok sağlam oluyor bazıları çürük varsa misal aşınmış oluyor tek hamlede çıkıyor falan onlarda fazla ağrı olmaz ama
Bnm önceki dişim inanılmaz çürümüş ve kırıktı gram uyuşmadı bu yedi yıl önce ki kanal tedavi yapılmış bir dişim normal hekim çok sktnılı ben çekemem diyince bi tırstım çekerken çok ağrı oluyor diye duydum daha önce de yaşaşdığım için ama kaçış yok heralde off hastane fobim var ciddi anlamda ![]()
Canım hiç korkmana gerek yok hemen gitmelisin erteleme ben 6 implant bir köprü yaptım düşün 9 tane diş çektim Kanal dolgu saymıyorum bile ben üstünde durmadım diye bu kadar çektim erken tedavi her zaman daha önemli ha ağrıma konusuna gelince benimde dişim uyuşmaz 3 tane iğne yapılır sonra işlem yapıyor doktor sen uyulmadığını söyle ki oda tekrar iğne yapsın
Geçmiş olsun diş ağrısı fena oluyor ,ben hamileyken diş ağrısı yaşadım cok kotuydu ,biseyde yapmadilar.gecen dogumdan sonra disim mahv oldu curudu cektirdim. Agridan ziyade yemek yemek cok zordu disin o kokusu geliyodu midem bulaniyodu 2haftaya koku gitti,yeri gec kapandi
Çekerken acı dımı peki çok geçmiş olsun
İğne yapmıştı canım, acımadı cekerken,teşekkür ederim
Bende bi kaç ay önce sol taraftan iki tane 20 lik diş çektirdim öldüm calla çok ağrım oldu sağ tarafına dokunmadım oda şu 1 haftadır feci ağrıyo dişim değil ama damağım şişmiş çok rahatsız oluyorum diğer tarafı fakültede ameliyatla aldılar zor alınıyormuş köklüymüş falan. Diğer tarafa da bugün hastanede baktırdım adamın çekmek için kendine güveni gelmiyor ki bana güven verdiğim baktı dedi kökü tam dudağın sinirlerinde dedi çekince 6 ay dudağın uyuşuk kalabilir falan dedi korkuttu beni hemde diyor çekilmesi lazım olmaz böyle dedi bende şaştım napcam yarın özele gideceğim bakalım o daha olumlu konuşursa özelde çektireceğim
Ya çok gecmiş olsun bnm de korkum çok var ya daha önceden o kadar acıyı yaşamış olmasaydım belki bu kadar korkmazdım normalde fobim yoktu dişçilere karşı ama o dişimden sonra o hasta yatağına yatmak bile korkutuyp beni keşke uyutarak bi işlem olsaydı ama o da yok bende cerraha gitmem için kayıt acmştı doktor ordan randevu alacam mecbur çekilmesi lazım bekledikçe daha kötü oluyor çok zor Allah yardımcımız olsun inşallah
Yaa Allah kolaylık versin sizede ya diş zor cidden