7 ay 3 günlük bebeğim kızlar bugün farkettim alt dişinde etrafı beyaz içi delik gibi bu ne oluyor tam olarak dokundum sertlik vs yok tahmini diş ne zaman çıkar hiç bilmiyorum bilen birileri yardımcı olur mu lütfen kaç gecedr uyku diye bir şey kalmadı ne gece ne gündz ne zormuş yaa Allah yardımcımız olsun inşallah
Bizimde 6 ay 22 gunluk bizimde oleydı 1 hafta içinde baktım cıkmıs COk huysuzdu uyumuyodu hals öylede biri çıktı öbürü de çıkıyor galıba
Muhtemelen sizinde cıkcak COk zor geçiyo Rabbim sabır versin şifa versin ![]()
Diş çıkana kadar mı çok zor oluyor çıktıkran sonra da devam ediyor mu
Benim 6 ay 7 günlük bebeğim diş eti hiç beyazlamadı etinin içi cukurlastı 1 hafta geçti dişi çıktı şimdi 2. çukurlaştı eti Gine beyaz değil o dişi de 1 hafta sürer sanırım
Benimki çok huysuzdu az ateşi oldu şimdi ikinci dişi geliyor Gine aynı
Biri çıktı birwz duzeldı ama ikincisi.gelıyo o yuzden tekrar başladı huysuzluk
Arkadaslar bizim dis seruvenimiz 4 aylıkken başladı o zamandan beri huysuz zaten Tetagil kullanıyorum o rahatlatiyo 6 aylık 2 tane disi var suan sanirim ust disler de gelmeye basladi bu ara damaklari kabardi cunku allah yardimcimiz olsun
Bizde de şişlik olmadı ağzın kenarlarında kızarıklık diş etinde kızarıklık vardı bugün de ise delik gibi bir şey var bu dişin patladığğı anlamına mı geliyor
Geceleri de çok sık uyanıyordu diş tam çıktıktan sonra sancıları duruyormu
Biraz rahatlar ama diğer dişlerde sancı yapar
O kadar çok uğraştım ki fotosunu çekmek için asla izin vermedi tam yakalım diyorum bu Sfrde telefon netleşmedi bi türlü çekemedim yoksa burda gösterirdim ama Saye hanımın palaştığı gibi o net çekeblmş bizmkinşn de öyle
İnşallah teşekkür ederim