Diş çıkarma

Bu süreç kendini nasıl gösterir bebeğim dört buçuk aylık şüpheleniyorum ama emin değilim erken mi diye de düşünüyorum iki gündür tüküruyor nedense

Yani normal zamanı da olabilir kimi bebek 5 6 ayda dişleri çıkarıyor. Salyalanması sürecin başladığına işaret diş kaşıyıcılar verin onlarla biraz daha rahatlar ellerini ağzına götürsün o da bir ihtiyaç oluyor o dönemde benim kızımın da öyle oldu o zamanlarda başladı salya ama 8 aylıkken 2 tane birden geldi olabilir

4 ayda salya baslamisti bizim de . Diş sandık ama ilk dişi yaşında çıktı.

Benim kızımda da elleri hep ağzındaydı sürekli salıya akıyordu, 4 aylıkken sonra 5 buçuk ayında alttan 2 dişi çıkmıştı bol yeşil soğan veriyordum diş kaşıntısı için baya yardım ediyordu. Diş kaşıyıcıları dondurucuya atıp donunca onu veriyordum o da iyi geliyordu deneyin diye düşündüm.