Bu süreç kendini nasıl gösterir bebeğim dört buçuk aylık şüpheleniyorum ama emin değilim erken mi diye de düşünüyorum iki gündür tüküruyor nedense
Yani normal zamanı da olabilir kimi bebek 5 6 ayda dişleri çıkarıyor. Salyalanması sürecin başladığına işaret diş kaşıyıcılar verin onlarla biraz daha rahatlar ellerini ağzına götürsün o da bir ihtiyaç oluyor o dönemde benim kızımın da öyle oldu o zamanlarda başladı salya ama 8 aylıkken 2 tane birden geldi olabilir
4 ayda salya baslamisti bizim de . Diş sandık ama ilk dişi yaşında çıktı.
Benim kızımda da elleri hep ağzındaydı sürekli salıya akıyordu, 4 aylıkken sonra 5 buçuk ayında alttan 2 dişi çıkmıştı bol yeşil soğan veriyordum diş kaşıntısı için baya yardım ediyordu. Diş kaşıyıcıları dondurucuya atıp donunca onu veriyordum o da iyi geliyordu deneyin diye düşündüm.