Amin inşallah cnm cümlemizin evladı helal yesin
Caanım benim ilk bebeğimde yaşamadım huzursuzluk ama uyku düzeni değişmişti ve bir şeyler yemek istemiyordu damaklarının ağrınığını düşündüğüm için ısrar etmitordum pek her bebek farklıdır tabii umarım kolaylıkla çıkartır ve çok canı yanmaz benim şimdi 2.bebeğimde 4 aylık ve erken başladı damak kaşınmaları ama doktor ebdişelenmeye gerek olmadığını söyledi damaklarında desiğin gibi beyazlıklar var ve 6-7 aylarında çıkar sadece yer hazırlama evresi dedi doktumuz umarım senin bebeğinde kolaylıkla çıkartır ![]()
![]()
Maşallah ![]()
Benim büyüklerin 2 Side 8 aylık çıkarmıştı dişi buda acaba o zamana mi çıkarır bugün baktım alt dış yerleri kabarmış biraz
Aynen gebelde kardeşlere çekiyorlar benimkiler kızlar 6 aylıkken çıkardılar buda ,5 aylık cikartti
Gece uykusundan normalden daha fazla ve çığlık atarak uyaniyorsa dişi çıkıyordur. O ağlama farkını anlarsınız sanki iğne batirmis gibi bir çığlıkla uyaniyordu
Çığlık yok ama normalde uyanmazdi bı kaç zamandır geceleri 1 2 kere kalkıyor emip yatiyor
Teşekkür ederim canım her şey zamanında güzel inşallah kolaylıkla atlatırız hem biz hem miniklerimiz![]()
![]()
Çok şükür öyle değil şu anlık demek ki biraz daha zaman var
Evet vardım![]()
Ay herkes böyle diyor kısa sürmüyor uzun oluyor diyor inşallah benimkinin kısa sürer![]()
Hiç belli olmaz ya ama belirli bi rutin uyku saati vs varsa bozmayın hep ona uymaya çalışın bebek sürekli o rutine dönmeye çalışacaktır zaten belki bu şekilde kısa sürer