Diş çıktığını nasıl anlarım?

Kızlar merhaba, oğlum 3 gün sonra 6 aylık olacak iki gündür çok huysuz sürekli bağırıyor hiçbir şeyden keyif almıyor gibi güldürünce biraz gülüp sonra hemen bağırmaya istememeye başlıyor diş belirtilerinde huysuzluk vs var evet ama dişinde bi kızarıklık şişlik yok sadece damağındaki beyazlık belirgin görünüyor o kadar. Sizinkiler nasıl çıktı, davranışları nasıldı?

Benimki 3 ay 14 günlük 2-3 hafta önce iki diş eti beyazdı 4-5 gün sonra şişti huzursuzluğu şiştikten sonra başladı. 2 gündür ateşi oluyor doktorumuz yakında çıkar baya şişmiş diyor tetikte bekliyoruz​:joy::joy:

Ay maşallah ya bayağı erken olmuş sizin nasıl geçiyor peki

Beyazladiktan bı sure sonra çıkıyor bizimde durup dururken patladı önce delik oluştu patladiktan sonra çok huysuzlandi iki hafta oldu hala durmuyo ağlıyor iki diş aynı anda çıktı

Kız bu diş nası çıkıyor ayy böyle durduğu yerde biden patlıyor mu yoksa sabah kalkıyorsun aaa biden diş patlamış falan mı oluyor :rofl::rofl: biz 8 aylık olduk nerdeyse tık yok hala şişmiş damakları beyazlık da var ama diş yok ortada.

Su an beyazlamış ama kızarık değil diş kalıyıcılardan gıcırdama sesi geliyo demek ki yaklaşmış artık :roll_eyes: ay susmuyor durmuyor üzülüyorum da siz bişey sürdünüz mi

Bende merak ediyorum mesela yarık bi anda mı olacak nasıl olacak diye​:joy:

Valla nasıl çıktığını unuttum ben 3. Çocuk ama gorumcemin 3 gün önce 6. Ay asisinda ebe bakmış hiç bişey yok daha çıkmaz demiş ikindiye doğru meyve yedirirken kaşığa tık diye geldi baktım ki dişi patlamış diyo demekki bı anda da çıkabiliyor​:sweat_smile::sweat_smile:

Dişe atak da eklenince daha huzursuz oldu hiç durmuyor her dk ağlıyor​:smiling_face_with_tear: bende hayatta kalmaya çalışıyorum su bile içmeye zamanım yok​:joy::joy::joy:

Seninki çok ters bi zamanda olmuş gibi çünkü zaten atak aşırı zordu üstüne diş sancısı düşünemiyorum bile Allah yardımcın olsun canım​:blush:

Evet atağın bitmesini yada dişin çıkmasını bekliyorum biri bitsin yeter​:joy::joy::joy:

Çok agladiignda ağrı kesici verdim çünkü üç gün boyunca sabaha kadar hiç susmamisti ağla ağla durduramamistim jelde veriyorum

Evet cnm bizimde öyle oldu cikmaya yakin herşeyi issirmaya çalışıyordu hirslanmisti göğüslerimi issirmaya calisiyordu birgün durudruamadim elimi agzina götürüp kasıyorum biseyin battığını hissettim elime bardak getirdim hemen baktim tık tık ses geldi​:smiley:

Değişiyor benve o bebekten bebeğe bizimki patlayana kadar çok ağlamadi patladığı günden itibaren iki hafta boyunca çıkmaya çalıştığı iicn dış baya ağladı aynı anda ikisi birden cikti şuanda acayip salyasi akıyor yeniden dismi gelecek bilemiyorum yukarda köpek dişi şişmiş

Bizde atak 5 gibi azalıp bitmişti 1,5 ay sürmüştü ve gece asla uyumuyodu ayy şükür onlar geçti​:joy:

Kıyamam ya çok zorlanıyolar bende öyle yaprım o zaman yedekte şurup var tetagil alsam mı bilemedim işe yarıyor mu diye

Ben eczanaden aldım calgel ama doktorda yazdı doktorunkini kullaniyorum

Abileri heyecanla bekliyo ilk dişi hergun bakiyolar çıktı mı diye :joy:

Bizde öyle çok sevinmiştik pataldi diye sonra baya zorladı bizi ama boy vermedi hala minicik kaldı üç hafta olacak öyle kaldi

Masaallah çıkar yolu açılmış ne olsa hayırlı helal yemekler yesin inşaallah