Kızlar dis döneminde 40i bulan ateş oldumu hiç bebislerinizde biz çok dis çıkardık azılarda 4 tane birden çıktı ama ateş olmadı şimdi 4 köpek dişi çıkıyor ne zamandır çekiyoruz zaten patladı patlayacak gibi ama dün gece 40 derece oldu bı anda ateşi acile götürdüm boğazda kulakta enfeksiyon yok dedi dış kaynaklı olabilirmiş dalagali bı ateş 1 saat 36 37 lerde sonra 40ları buluyor
yok dişle alakalı değildir bu ateş sizde ya da çevrenizde hasta birisi varsa ondan geçmiş olabilir hastalık
Tamam çok teşekkür ederim yeni iyileşmisti bende ateşi bu kadar beklemiyordum randevu aldım bı götüreyim tekrar baksınlar