Diş döneminde emzirmeyi azaltan yada bitiren varmı?

2-3 aydır kök dişleri sonra yanlar vs şiş doğal olarak emmesi de gğnden düne artıyor dişlerin patlayacagı da yok bu gidişle . İlk dişleri de bu şekilde 4-5 ay şiştikten sonra patlamıştı yemek yemesi bayağı azaldı düzensizleşti canı isterse pilav makarna yer oldu . Bu sonradan düzene girer mi bazen yemek yesin diye süt yok vs diyorum ama dişine de iyi mi geliyot bilmiyorum alışkanlık mı edindi emmeyi anlamadım

Sizin bebisle sanirim aramızda bir kaç gün var bende hala emziriyorum. Zaten bu mevsimde kesmek zor hem sürekli evdeyiz malum kış ayı hem hastalık fazla emmesi daha iyi o yüzden. Diş zaten başlı başına bir olay köpek dişleri şişti sürekli memede sonucta onu rahatlatiyor asla kesmeyi düşünmüyorum. Gece gündüz devam mayıs haziran gibi inşallah kesicem tamamen. Bu ayın 15inde tam 19 aylik olacağız

Bizde 9unda 19 ay olacak evet çok fark yokmuş bende kışın evet düşünmüyorum aslında ama azlarsam nasıl olur bilemedim çünkğ hiç yemek yemez oldu bi de 2 aydır böyle nerdeyse . Ben analamdım bazılarıın diş derdi bi hafta oluyor bitiyor . Geceleri aizinde ağlama vs oluyor mu aylardır var bizde

Her çocuk kendine özgü. Bazıları mısır gibi patlatıyor Bazıları bir kaç ay çekiyor bizde kaç aydır çıkarmaya çalışıyoruz iyi ki emiyor en azından onunla rahatliyor

Çok sağolun 2 ayı vs geçince biraz tedirgin oldum başka derdi de var mı dşye o zaman dişten yapıyor . Her istediğinde emzireyeim bende . Canı isterse yemek yer o zaman yapacak yok :smiling_face_with_three_hearts: