Diş kaşıntısı

Bebeşim 3 ay 5 gün sürekli eli agzında salyası akıyo tükürük var acaba dişlerimi kasınıyo bizde kasıyınca rahatlıyor doktora götürdük bişey demedi temiz bezle kasıyın dedi

Dişleri kaşınıyordur bizimde öyle olmustu. Ilerleyen zamanlarda ne bulsa agzina götürüp diş kaşımaya çalışır, salyalar daha da artar

Biz de 3 ay 2 günlüğüz artık oral dönemdeyiz herşeyi ağzına götürmek isticek normal gelişiminin bir parçası

Biraz da huysuz anladım yapmaya çalışıyo cogu zaman

Muhtemelen öle

İnşallah huysuzluğu artmaz

İnseallah geceleri COk oluyo çünkü uyumuyoda

Allah kolaylık versin :pray:

Amin hepimize insealllah :palms_up_together: