Bebeşim 3 ay 5 gün sürekli eli agzında salyası akıyo tükürük var acaba dişlerimi kasınıyo bizde kasıyınca rahatlıyor doktora götürdük bişey demedi temiz bezle kasıyın dedi
Dişleri kaşınıyordur bizimde öyle olmustu. Ilerleyen zamanlarda ne bulsa agzina götürüp diş kaşımaya çalışır, salyalar daha da artar
Biz de 3 ay 2 günlüğüz artık oral dönemdeyiz herşeyi ağzına götürmek isticek normal gelişiminin bir parçası
Biraz da huysuz anladım yapmaya çalışıyo cogu zaman
Muhtemelen öle
İnşallah huysuzluğu artmaz
İnseallah geceleri COk oluyo çünkü uyumuyoda
Allah kolaylık versin ![]()
Amin hepimize insealllah ![]()