Fotoda çok benziyorsunuz ![]()
kardeş gibi
dişi düşünmekten bebem uyusa da uyuyamıyorum ki perişan haldeyiz en son işte doğumda bu kadar zorlanmıştım
gündüz enerjik gece işte mızmız ağlak İkizler Burcu da değil ruh hali her saat değişiyor ben ikizlerim ona rağmen onun ruh halini yakalayamıyorum
ağlak modda kaldım ben uzunca süredir ![]()
Emine dur ağlama daha bu ne ki
fragmanda böyleysen asıl filmde sürekli konu açarsın![]()
arkadaşlar kızım hiç uyumuyor, ne versem disine fayda etmedi falan ![]()
![]()
şaka bir yana insan dis çıkarmasını dört gözle bekliyor ama süreç oldukça meşakkatli, ben mahfildum şahsen aylarca uyumadı gerçekten aylarca bak, hele köpek dişinin çıkması 1 ayı buldu hem çocuk hem biz mahfildum, inan 2 haftadır falan belki diş ağrısı yoktur, inşallah hiç ağrısız sizisiz nasıl çıktığını bile hissetmeyeceginiz bir süreç olur ![]()
Her an herşey olabilir canım hepsini birden de atabilir önce alttakileri çıkarıp sonra üsttekileri atabilir benim oğlumda hiç şişmedi öncesi bir anda sadece alt ön sol tarafı şişip aniden çıktı tabi 2 hafta gibi bir süre aniden ağlamalar huysuzluk derken belliydi diş çıkaracağı
Tülay çok güzel moral veriyorsun ![]()
çok sağol kimse bu kadar hızlı motive edemezdi beni şuan ki halime şükretmem için sayende şuan şükrediyorum
zor olduğunu biliyordum
yaşadıklarım zirve diye düşünmüştüm daha kötüsü yoldaysa sessizce bir köşede bekliyim ![]()
ne zormuş ya biz 6 aylıkken annemlere gittim annem o zaman çıkarıcak az kalmış dedi fazla şişlik yoktu ama annem dedi huysuzluğundan belli dişinden rahatsız 8 olduk hala yok annem ilk defa yanıldı
dün konuşunca diyor inatçı çıktı sana çekmemiş dayısının böyle zordu ona çektiyse 9. Ayına girdikten sonra anca çıkarır
bekleyelim bakalım
Hdhdhdhd gerçekçi insanım elimde değil, bazı durumların tesellisi yoktur yaşanması gerekir, biraz uykusuz geceler, biraz geçirilmesi gereken sinir krizleri vardır
hani çocuklarımızin her dönemi kiymetliydi bunlar kıymetli değil mi yani dhdhhdhs moralini hep yüksek tut, herşeyin başı moral diye boşuna dememişler ![]()
![]()
![]()
![]()
bazı dönemlerde yaşanan aksilikler bazı dönemleri daha kıymetli kılar ![]()
diş dönemi de öyle Ramazan’a denk gelince de ekstra yıprattı teşekkür ederim moral için anne olmak demek geçirilmesi gereken sinir krizleri demek değil miydi zaten
Allah yavrularımıza sağlık versin ![]()
Bizimde 4 aylıktan beri huysu diye hep dişten kaynaklı diyorduk sonunda çıktı dişimiz darısı size inşallah inatçı diş kötü ya kızım 12 aylıkken dişini çıkardı artık sen düşün inadını ortanca oğlum 5 aylıkken çıkardı şu anki bebişim ise 6 buçuk aylıkken çıkardı
Bir kac ayi bulur daha gelmesi yavas yavas yara yara geliyo malesef canim
@Songü yani bizimkide yaşını bulur mu
inatçı aylardır böyle bakalım inşallah biran önce çıkar perişan oldu yavrum
Diyorum ya bebekten bebeğe değişiyor canım inşallah tez zamanda atlatır zorlanmaz benim kız çok inatçıydı ama oğullarım öyle değil. İnşallah seninkide erkenden çıkartır![]()