Hanımlar yaklaşık 1 aydır dişleri şiş bugün kontrol edeyim dedim hem altta hem üstte ufacık nokta kadar beyazlık var diş mi sizce dişse ne zaman rahatlar tam çıkar
Dayan Emine bişey kalmamış çıkacak ha gayret
baya patlamak üzere dişler
Ay geçmiş olsun inşallah tez vakitte atar bizde 6 buçuk aylığız bugün ilk dişimizi attık çok şükür zorlayıcı oldu ama bugün neşesi yerindeydi Paşa’mın![]()
Zaman mı alır eyvah şuan bile durmuyor ![]()
Dayanacak güç kalmadı ikimizdede
komşular imza toplayıp evden attırabilir
güvende değiliz![]()
Çok teşekkür ederim geçmiş olsun sizide
inşallah diğer dişlerini de kolaylıkla çıkarır bizimki 8 aylık daha hiç yok hem alt hem üst bu şekilde şişmiş ama bir türlü patlamıyor ![]()
![]()
komşular çocuk büyütmemiş mi hiç
bizimde 2 sy önce alt 2 diş çıkt. Çıkış o çıkış daha da devamı gelmedi. Hergün acısını çekiyoruz ama rahatlama yok ![]()
İnşallah en kısa sürede patlatır ya o kadar zorlayıcı bir süreç ki ben eline sürekli yeşil soğan ve pırasa verdim rahatlaması açısından
Bu disin nerden baksan çıkmasına 1 ay var ![]()
![]()
![]()
Yaa kıyamam inşallah kolaylıkla çıkarırlar çok acıyor canları benimki uzun süredir böyle ama hiçbir gelişme yok iştah zaten yoktu daha da gitti.
Komşuların çocukları hep çok sakinmiş bir köşeye bırakırlarmış hiç ağlamazlarmış tüm işlerini yaparlarmış
anlamadım ki biz mi yanlış yapıyoruz ![]()
İnşallah inşallah bende bazen havuç veriyorum kaşısın diye ama biraz sinirli bizimki çabuk sıkılıp fırlatıyor heralde istediğini alamıyor
Ayyy demee demee
nasıl dayanırız
@Kuti @Songü @TülayOzan @Eda21 hanımlar üstten 4 tane alttan iki tane o şekilde şişlik var ben daha önce hiç görmediğim için bilmiyorum hepsi beraber mi böyle şişiyor yoksa patlıcak olanlar şişiyor da diğerlerinin zamanı geldikçe mi şişiyor yani sıralaması var ya önce ön alt sonra ön üst sonra işte yanlar vs hepsinin şişmesi garip geldi bana
Benim kızımın dişi 9. Ayda çıktı şişlik falan yoktu, şuan 16 aylık iki dişi kaldı cikmayan gerisini şükür bitirdik..yani hersey olabilir ![]()
Maşallah
biraz nasib işiymiş buda
Tülay bu arada konuyla alakası yok
İrem Derici ile akrabalığın var mı
Evet evet herkes çocuğunu kendinden bağımsız büyütmüş. Bizde büyüttük hiç işimizi aksatıp kendimizi bi bebeğe bağlamadık diyen andavallar var ![]()
herkes işine bsksın
Aynı anda da patlayabiliyor canım . Bizimde 4 yer şiş şeffaf 4 diş bekliyorum ama göreceeeeez![]()
Hshshsh aslında hiç benzetmezler ama fotodan öyle görünüyor olabilir ![]()
![]()
dişi düşün sen şimdi, uykusuz geceler, sancılar hshshshshs offff çok eğleneceksiniz hshhsh
Evet evett ![]()
abartıyormuşuz
inşallah hepsini birden çıkarır ya ne kadar zormuş şu diş dönemi
