Merhabalar bebeğim 3_4 gündür ishal ve sürekli ağlıyor huzursuz biberon almak da istemiyor diş çıkarıyor olabilir mi sizce
Allah bebişe şifa size kolaylık versin inşallah
bizde de durum aynı 9 aylık kızım dişi çıktı bişey yokdu şimdi hafif ishal ve huzursuzluk gece uykusuzluk ile uğraşıyoruz . Diş sancısı da olabilir sizinki ya da atak dönemine de denk gelmiş olabilir. Yeni yetiler öğrendikçe bebeklerde bu mızırdanmalar normal bir durum. İshalse patates haşlaması verin bol su tüketsin damakları resimde bile belli sertleşmiş ama uç vermemiş belki onun acısıdır
Uyku düzeni de kalmadı su veriyorum içmiyor hiç midesini bulandırıyor
Aynı o da olabilir ama bence bir acile götürün ortalıkta enfeksiyon da var eğer ishal ama su da almıyor sıvı tüketimi az diyorsanız muhakkak götürün ona göre ilaç tedavisi de rahatlatır
Sakinleşmiyor asla şuan gidiyoruz hastaneye bakalım nolcak
Allah şifa versin inşallah mühim bişry yoktur

