Diş randevusu almştm çok ağrıyordu dolgı olan dişim diye on gün önce fln yrın randevum var ama elhamdülillah dişimin ağrısı geçti gitsem mi gitmesem mi szce tedavi uygularlar mı yoksa beklimmi
Git tabi canım. Çürük mu var dolgu mu lazım Kanal mi lazım çekilmesi mi lazım. Ne gerekiyorsa söylerler yaparlar. Şimdi geçmiş ama tedavi edilmezse yarın oburgun yine ağrıyacak. Randevun varken git bence.
git canım aynı benim de diş sıkıntılı durmadan apse oluyor yarın inşallah bende gidecem ağrı yok şiş yok
Ağrı olmasa da bakarlar dimi
evet ağrı olursa sıkıntı dişte
Nasıl yani ara ara çok ağrısı oluyor eski bi dolgı 6-7 yıl oldu bu ara çok sık ağrı yapmaya başladı ama şimdi durmuş gitsem yine de bakarlar dimi
bakarlar sen git şuan ağrımıyorsa hemen git
canım ben gittim 3 gün oluyor hatta Allah’a şükür ağrıdan sızıdan kurtuldum özele gittim çektiler baktılar dayanamadım şişmiş hatta et gene de çekti çok şükür ne ağrı oldu ne sızı