Dısa basma

Bebegim 13 aylık suan emeklıyor yürümüyor ama ayakta iken sag ayagını hafıf dısa basıyor eklemden degıl ayagının tam ortasından dönüyo gibi böyle bişey duyan yasayan varmı

Bacakta degıl bizimki sadece ayakta yani dikene basarızda ayagımızı yamulturuz onun gıbı düşün kalca ultrasonu cekılmıstık bebekken

Merhaba kuzenim kızınında ayak tabanı sizin anlattığınız gibi yana basıyordu doktor ona özel ayakkabı kullandırttı 3,4 ay düzeldi kalçadan oluşan birşey değildi onunkide sizinde bir hekime danışmanızda fayda var yaşları büyüdükçe zorlaşıyor çünkü her ihtimale karşı bir uzmanla görüşün belki de sizinki normal bişeydir içiniz rahatlamış olur

Cok sagol götürcem zaten kendı doktoruna sorarım aslında oncede soracaktım ama internette yürümeye baslayınca düzeliyor vs yazıyor cıgunlukla

Evet normalde Olabilir dediğim gibi kuzenimin kızının ortopedik bir sorundu özel ayakkabı kullanıp düzelmişdi en iyisi doktorlar bilir umarım önemli bişey değildir

Benim kızım da 14 aylık on gündür falan tam yürümeye başladı ama sol ayagini dışarı doğru basıyor. Biz de yeni yürüyor diye olabilir dedim kalcasinda bişey çıkmamıştı. Şimdi bende iskillendim gostersem mi doktora

Biraz daha bekle pyle götür benimki yurumuyor daha

Benim kızımda öyleydi doktor boğumlarını kontrol etti sadece sonra sorun yok dedi dediği gibi de oldu düzeldi