Bebeğim 7haftalık dışarıda hastaneye felan gittiğimizde asla durmuyor uyumuyor pusette bebek arabasında durmuyor napıcam dışarı çıkmak istemiyorum artık ağlıyor sürekli geçici bi durum mu
Belki sarsılmak hoşuna gitmiyordur kucağında taşıyınca da durum aynı mı anneden uzak hissedip huzursuz da olabilir
benim de oyleydi. ne alakaysa cok da utaniyordum agladikca. sagolsun bir buyugum asla vazgecme cikarmaya devam et alisacak bebek bu aglar dedi. ben de inadina cikarmaya basladim aglayinca da bir sure direndim geri donmemek icin. oyle oyle alisti. simdi evde aglarsa sakinlessin diye disari cikariyorum![]()
uyku saatinde evde olmak istediği için olabilir bizde oyleydik ozellikle de akşam olunca asla dışarıyı istemezdi sonradan alıştı ama gündüzleri zaman zaman dışarıda olduğumuzda uyumaz evi bekler . bu aliskanliklarda bazen iyi bazen de zorluyor insanı .