Dişi çıkmadı

Kızlar 8 aylık olduk hayla dişi çıkmadı kabartıda yok. 3 aylıktan beri ağzı şakır şakır akıyor. Eline ne alsa sişliyor taa 3 aydan beri bide 8 aylık oldu hayla bişe yok iyi bişemi kötümü bilemedim. Nezaman çıkıyor ilk dişler

Canım ne kadar geç o kadsr iyi erken çıkınca çabuk çürüyor

Bende endiseleniyordum 11 buçuk aylıkken dişi baş verdi. Şimdi büyüyor. Bu gün 12 aylık oldu. Geç çıkması daha iyiymiş.

Oo baya geç çıkmış vallahi benim oğlanın çıkıcak gibi değil pwki sert godalara nasıl geçicez böyle

Ozaman sert gıdalara nasıl geçicez

Püre yapiyorsun zaten yutuyorlar çiğnemeyi hemen öğreniyorlar ki

Benim kızım dişi çıkmasa da sert gıdaları yiyordu. Damaklariyla eziyordu. Şimdi dişle daha rahat

Nohut falan veriyorum eziyorum. Ama püre gibi seninki ne gibi gıdalar yiyor

Çiğniyor evet damağıyla eziyor ama püre şwklinde tabi. Daha sert gıdalara dişi çıkıncamı geçicek vallahi ilk çocuğumdan herşwyi unuttum

Ben herşeyi pişirip veriyorum ona küp küp doğranmış, uzun parmak şeklinde ya da doğranmış patates salata havuç karnıbahar brokoli vs herşeyden veriyorum

O zamana kadar çıkar canım

Kızımın 18. Ayında çımıştı ama genelde çürüdü dişleri dolgu kanal tedavi bile var yani o geç çıkan sağlam olur yanlış biraz

Teşekkür ederim

Tamam teşekkürler :slight_smile:

Evet yanlış bencede