Dişimiz cıktı🎉

Bugun tam 10 aylik olduk ustten ilk dişimiz cıktı :heart:

Hayırlı olsun yeni disiniz..:blossom:
Bizimki de delindi ama hatta dis goruyir gibiyim ama ne zaman tam cikar bilmiyom.


1 saatir anca bu kadar cekebildim .

İnatlar ay cektirmiyolar acmiyo agizini zorla cektim

Sizinkide hayirli olsun bizimki ilk ustten patladi alt beklerken

Tsk ederim canim.sizin dis cikmis bizimki daha cikmadi ..ben hiç uste bakmıyorum :joy:bundan sonra uste de bakayim.

Alt ust fark etmiyo hangisi cikarsa bnde hp alta bakiyodum ustten patladi

Ben ilkin anlamadim noldugunu herseyi agizina goturuyo ya heralde dedm soyuldu agizinida acip gostermiyo bugun zoraki baktim dis doktor gunumuzdu asi wardi o bakti dis dedi ustten cikti normalmi dedm ewet dedi

Him . Cabucak gecsin ağrısı benim bebek disten mi bilmiyom grip oldu odalar cok havasiz camlarin acik oldugu halde. Dk basi uyaniyor . Nefes alamdigi icin . Dok götüreceğiz.

Gözünüz aydın​:heart:

Gecmis olsun cnm çok sıcaksa tersen hastalanmış olabilir cam bende mecburen açıyorum sabaha kadar dayalı önünde uyuyoruz yoksa yatamiyor cam açık olduğu halde başı çok terliyo

Diş delindigi zaman disn tamamen gözükmesi bı on beş günü buluyor cnm boy vermesi de bir ayı buluyor seninkinide disler görünüyor bence bardakla bak tik tık değer ucu yakında iyice görünür iksii birde patlamış seninkide sanki yanlız gormedimse

Dogeri patlamadi da patilyabilir yarin birgun , bugun elimi dedigimde keskin birsey batiyir o da diş buyuk ihtimal ..
2 gundur salya akiyor .
Benil bebek de cok terliyor ne yapcam bilmiyom ya vantilatöre baktik da gelmemis ..
Hic degil geceleri cok havasiz olmaz bir sicaklik olmaz .

Tsk ederim canim :blossom::innocent:

Geceleri de bizim ev sıcak bende cam açık uyuyorum yatak hemen yanında oğlumda yanımda üstü açık sadece zibinla.uyuyor gündüz de suyu çıkıyor emerken özelikle çocuk çok terliyo

Salya bizim dört aydan beri var şuanda öyle

Ay bu cocuklari hasta etmeden buyutseydik iyidi valla .

Ay benim ablamin bebegi de 7 aylik oldu onunkide 2 aydan beri salya akiyor.

Gecmis olsn cnm

Bende ayni zibinla yatiriyorum ustune hic bisey yok