Dışkı hakkında 💩

Kızlar bebeğim 5 gün sonra tam 6 aylık olacak az önce altını açtım kakasında çok fazla böyle siyahlıklar vardı ip gibi böyle nasıl tarif etsem. Resim yasak atamıyorum da küçük küçük fazla şekilde ip gibi. Dün muz yedi acaba ondan mıdır yoksa hastaneye götürmeli miyim

Muzdan kaynaklı büyük ihtimalle bzm ki de öyle ek gıdaya geçtğnden beri me yiyorsa afedersnz onu aynen çıkarıyo bu da çok normalmiş aslnda​:hugs:

Siz söylemeseydnz ben soracaktım muz yiyip yemediğini bnm kızmnda öyle olyo çünkü

Evet olabilir geçenlerde havuç yediğinde de havuç çıkarmıştı da. Şuan siyahlık görünce bi korktum. İnşallah muzdan dır

Endiselenmeyin muzda bulunan tel tel lifler onlar

Muz yedirdinse muz yapıyor korkma :grinning_face_with_big_eyes:

Ay çok sağolun rahatladım ilk kez böyle yaptı ya görünce dedim bu ne böyle. Sonradan aklıma geldi muzdan mı oldu diye