Kızlar bebegım 14. Aya girdi hiç diş çıkartmadı bu normal mi suanda desteksiz birkac adım yürüyor emeklıyor koltuklardan tutunup yürüyor herseyı normal gibi ama dişleri cıkmadı kabarmıs ama yok doktora götürmekmelimiyim
18 aya kadar gayet normal kabarmışsa yeri çıkacak demek ki annesi
Evet kabarmış doktora goturecegım salı gunu neden bukadar gecikti
Benim ki 15 aylikken birden 4 dis çıkarmaya başladı. Bu ayina kadar sadece 2 tane dişi vardı
Bizim de 12 aylıkken alt iki dişi çıktı 16 ay oldu hala iki dişte kaldı üstler çıkmadı hala