Merhaba kızlar. Hamileliğim de şeker çıktı insülin kullandım. Öncesinde yoktu. Doğumdan 4 ay sonra tekrar 75 mg şeker yüklemesi yapıldı. Şeker kalıcı hale gelmiş galiba 199 çıktı. Dahiliyeye acil sevk etti sizinde başınıza böyle bir şey geldi mi bilginiz var mı
Valla iki gebeliğimde de gebelik şekerim vardı diğer gebeliğimde kalıcı olmadı ama şimdi bu sefer kalıcı olacak herhalde korkudan doktora da gitmiyorum şimdi tekrar yükleme mi yapıyorlar öncen evde bir hafta aç tok ölçüm yaptırıp ona göre karar veriyorlardı
Beni kırkım çıkınca çağırdı aslında ben de korkumdan geç gittim. Bana yükleme yaptı kadın doğum doktorum zaten öncesinde söylemişti. Endokrin doktoru da söylemişti yükleme yapalım diye
Benimde gebelikde ciddi derece şekerim vardı. Doğumdan sonra gittim şeker yüklemesini kabul etmedim hamileyken yaptırmışdım ama. 3 aylık şekerime ve açlık tokluk şekerime baktılar bi sıkıntı yokdu. Bi hafta yediklerinize dikkat edin tekrar baktırın. Çok fazla fark ediyor. Ölçüm cihazınız varsa evde de takip edin tokluk 130-150 arasını geçmiyosa sıkıntı olmuyor
Ben evde ölçüm yapıyorum özellikle tatlı şeyler yiyince 130 140 ı geçmiyor bakalım en yakın zamanda bende gidicem
Ee daha ne diye size diyabet tanısı koyuldu. Doktorunuzu iyi seçin valla benimde protein kaçağım devam ediyor hemen saçma sapan şeyler dediler bana da. Tabiki araştırıp konunun üzerinde durun daha gençsiniz rabbim kötü hastalıklardan korusun ama diyetle çözebilirsiniz diye tahmin ediyorum tekrar geçmiş olsun