İyi akşamlar hanımlar. Oğlum şuan 11 aylık ama ben ramazanlığa denk geldiği için erken kutlayacağım pazar günü. Ama pasta konusunda bir türlü karar veremedim pastaneler de o kadar fahiş fiyatlar söyledi ki ben o fiyata çocuğumun başka ihtiyacını alırım. 3000 den başlıyorlar. Eltimde evde beraber yapalım diyor mantıklı geldi. Şu pandispanya ile veya kedi dili ile yapılan pastalar var en kolayı o olur sanırım. Sizlerden fikir almak istiyorum. Evde kendi yapan memnun kalan varmı.
Sadece krem şantiyle attigin resimdeki gibi yapacaksan tadi guzel olmaz canim kuru gibi kalir daha kivamli bi pastaci kremasi yap ustunu şantiyle süsle
Ayy çok teşekkür ederim cesaret verdin bana senind eline sağlık canım güzel görünüyor. Kalıbım yok ama dediğin gibi pastacı kremasıyla falan yaparsam harf ya da 1 şeklinde yapabilirim. Oğlum çok hareketli durmaz çok fazla o yüzden kolay yapabileceğim biley olsun istiyorum inşallah daha sonraki yaşlarında daha iyilerini yapabilirim
İnan bende kendi kendime cesaretlendim hazir aldigim kadarda kotu olmaz diyerekden. Harf yapacaksan kaliba gerek yok zaten ama birgun onceden yaparsan daha guzel oluyo birde ic kremasini ben baya yogun yaptim cok lezzetli olmuş pisirme yok tarifde iatersen yazabilirim canim. İlk denemende cok guzel olur eminim bida kendin yaparsin ![]()
Çok sevinirim canım tarifle yaparsam güzel olacağına inanıyorum. Allah razı olsun ![]()
1 paket kremayla 2 paket krem şantiyi cirptim üzerine bi paket labne bitane vanilya ekleyip tekrar çirptim 1 paket erimiş beyaz cikolatayida cirparken yavasca ekledim . En son ben bogurtlen ekledim icine meyve olarak sen eklemek istersen meyve ekle. Bukadar iç tarifi kalibim cok buyuk oldugu icin extra bide krem santi yaptim arala en uste surdum. Kedi dillerinide soguk suda isladim daldirdim cikardim hemen kirilmasin diye bukadar canim simdiden kolay gelsin ![]()

