Simdi kizlar
Eymen arasinn dogum gunu 6 kasim muhammed enesin dogum gunu 8 kasim
Simdi dusundum ki iki tane ayri ayri dogum gunu kutlamasam olurmu.
Aklimdaki bir buyuk pasta ayni gun daha mantikli geliyor bana
Sizce nasil fikrim.
Simdi kizlar
Eymen arasinn dogum gunu 6 kasim muhammed enesin dogum gunu 8 kasim
Simdi dusundum ki iki tane ayri ayri dogum gunu kutlamasam olurmu.
Aklimdaki bir buyuk pasta ayni gun daha mantikli geliyor bana
Sizce nasil fikrim.
Ben olsam ikisinin de doğum gününü 7 Kasım’da kutlardim, kesinlikle ayrı ayrı yapmaya hiç gerek yok ![]()
Aynen canım birleştir sanada eziyet olmasın uğraşmamış olursun
Aklın yolu bir.
Okur okumaz bende 7 Kasım dedim.Hem ikisinin arası ve size kolaylık olur. Aynı anda kutlayın.
Çocuklar kaç yaşında bu arada @Eymenk
![]()
mantikli olanda o zaten hem kimsenin gönlü kırılmaz, malum çocuklar bu tarz şeylere çok önem veriyor ortası en mantıklısı
Eymen 2 yasina girecek
Muhammed 17 yasina girecek
Oyle yapiyim bende 7 si olabilir.
Tesekkurler kizlarrr
Benim kızın. doğum günüde 8 kasim ![]()
Hiç eziyet etme arkadaşların da dediği gibi mantikli .
Tabikidr ikisini bir yap canim aralarinda 1 ay olan bile ayni kutluyo senin kinde bi kac gun var
Hayırlı yaşları olsun öncelikle.
Eskiye götürdü beni bu konu….Benim de 2 kuzenimle aynı ayda doğum günlerimiz, Temmuz’da. 11,19 ve 22 . Benimki 11. Cocuklugumuzda uzun yıllar birbirimizin doğum günlerinde hep topluca kutlandı. Aynı evde ve tek pastayla. Benim içimden hep ağlamak gelirdi ama doğum günüm kutlaniyordu. Üçümüzün ismi söylenirdi sırayla üflerdik. Pastamizda 3 mum. Şimdi düşünüyorum da çok içerlemişim meğer . Hiç bana ait bir doğum günü kutlanmamış cocuklugumda. Pasta önümde tek başıma hiç fotoğrafım yok. Dolayısıyla ben ikisine de ayrı yapmanız taraftarıyım size külfet olmazsa. Ya da büyük çocuğunuza sorabilirsiniz aynı gün yapsak ne dersin diye. Ama işte tarih yakın olunca hep aynı şey geliyor akla. Önce bir sormanizi rica ederim
![]()
O zaten hic istemiyo buyuk kucuge almissken onun yaninda aradan ciksin diye zaten kimseyi cagirmiycam bi pasta kesicem ve hediye vericem benim sipalar hic sevmiyo.tesekkurler hepinize canim
Hepsini bir kutlamak daha mantıklı olur sanki abla
büyüğe ona göre hediye küçüğe de bir hediye tamam mis gibi
Aynen ablacigim oyle yapayim diyorum.
Pastayı yapınca resmini atar mısınız merak ettim![]()
![]()