Dogum gunu

Simdi kizlar

Eymen arasinn dogum gunu 6 kasim muhammed enesin dogum gunu 8 kasim

Simdi dusundum ki iki tane ayri ayri dogum gunu kutlamasam olurmu.

Aklimdaki bir buyuk pasta ayni gun daha mantikli geliyor bana

Sizce nasil fikrim.

Ben olsam ikisinin de doğum gününü 7 Kasım’da kutlardim, kesinlikle ayrı ayrı yapmaya hiç gerek yok :sweat_smile:

Aynen canım birleştir sanada eziyet olmasın uğraşmamış olursun

Aklın yolu bir.:orange_heart: Okur okumaz bende 7 Kasım dedim.Hem ikisinin arası ve size kolaylık olur. Aynı anda kutlayın. :smiling_face_with_three_hearts: Çocuklar kaç yaşında bu arada @Eymenk

:bouquet::bouquet: mantikli olanda o zaten hem kimsenin gönlü kırılmaz, malum çocuklar bu tarz şeylere çok önem veriyor ortası en mantıklısı

Eymen 2 yasina girecek

Muhammed 17 yasina girecek

Oyle yapiyim bende 7 si olabilir.

Tesekkurler kizlarrr

Pastayı hazır yaptıracaksanız ikiye bölüp ikisi içinde özel yaptırabilirsiniz mesela​:smiling_face_with_three_hearts:

Bunlar gibi mesela

Evt bende oyle bisey buldum iyi fikir

Benim kızın. doğum günüde 8 kasim :joy:

Hiç eziyet etme arkadaşların da dediği gibi mantikli .

Tabikidr ikisini bir yap canim aralarinda 1 ay olan bile ayni kutluyo senin kinde bi kac gun var

Hayırlı yaşları olsun öncelikle. :cherry_blossom: Eskiye götürdü beni bu konu….Benim de 2 kuzenimle aynı ayda doğum günlerimiz, Temmuz’da. 11,19 ve 22 . Benimki 11. Cocuklugumuzda uzun yıllar birbirimizin doğum günlerinde hep topluca kutlandı. Aynı evde ve tek pastayla. Benim içimden hep ağlamak gelirdi ama doğum günüm kutlaniyordu. Üçümüzün ismi söylenirdi sırayla üflerdik. Pastamizda 3 mum. Şimdi düşünüyorum da çok içerlemişim meğer . Hiç bana ait bir doğum günü kutlanmamış cocuklugumda. Pasta önümde tek başıma hiç fotoğrafım yok. Dolayısıyla ben ikisine de ayrı yapmanız taraftarıyım size külfet olmazsa. Ya da büyük çocuğunuza sorabilirsiniz aynı gün yapsak ne dersin diye. Ama işte tarih yakın olunca hep aynı şey geliyor akla. Önce bir sormanizi rica ederim :blush: :cherry_blossom:

O zaten hic istemiyo buyuk kucuge almissken onun yaninda aradan ciksin diye zaten kimseyi cagirmiycam bi pasta kesicem ve hediye vericem benim sipalar hic sevmiyo.tesekkurler hepinize canim

Hepsini bir kutlamak daha mantıklı olur sanki abla :joy: büyüğe ona göre hediye küçüğe de bir hediye tamam mis gibi

Aynen ablacigim oyle yapayim diyorum.

Pastayı yapınca resmini atar mısınız merak ettim​:smiling_face::smiling_face:

Yanlis anladin canim satin alicam aslinda yapardim da bu ara cok yogunum Insa Allah bi dahakine.birtane atiyim dur yaptigim kendim icin

meyve sapkalari yapmistim okulda dogum gunu kutluyoruz ya.