Arkadaşlar doğum sebebiyle işten doğum iznine ayrıldım ama doğum parasını almak için nereye basvuru yapicam bilmiyorum edevletten de bulamadım bilgisi olanlar paylaşabilir mi?
doktor veriyor raporu siz de iş yeri muhasebecisi ne göndermeniz yeterli olur