Doğum parası

Ben e devlet üzerinden yapmaya çalışıyorum tek seferlik 2. çocuğa 400 yazıyor. 2. çocuğa aylık 1800 TL değil miydi nereden yapılıyor bu başvuru yada yapılıyor mu anlamadım ben girmediğim yer kalmadı yapanlar bana detaylı bir şekilde anlatabilir mi acaba

ne demek bu anlamadım ben

Sydv den yapabilirsiniz başvurunuzu ocak ayı itibari ile doğan çocuklara yapılıyor

Sydv ne demek ? Benim 1 ay oldu doğum yapalı

Aile sosyal politikaları arayıp bilgi alabilirsiniz

Tamam arayım ben teşekkür ederim

Ilk ogretmenim ailem uygulamasi var oradan yapabilirsin 300 tl falan yaziyor basvuruda ama güncel parayi yatiriyorlar

Allah razı olsun yaptım başvuruyu ne zaman sonuçlanır acaba

2hafta oldu bende başvuru yapalı ne zaman sonuclanir bende merak ediyorum anneler ne zaman sonuc aldiniz

Tam hatirlamiyorum ben ama 1 ay sürmüştü galiba

Anladım Allah razı olsun yatar bakalım inşaAllah :innocent: