Ben e devlet üzerinden yapmaya çalışıyorum tek seferlik 2. çocuğa 400 yazıyor. 2. çocuğa aylık 1800 TL değil miydi nereden yapılıyor bu başvuru yada yapılıyor mu anlamadım ben girmediğim yer kalmadı yapanlar bana detaylı bir şekilde anlatabilir mi acaba
Sydv den yapabilirsiniz başvurunuzu ocak ayı itibari ile doğan çocuklara yapılıyor
Sydv ne demek ? Benim 1 ay oldu doğum yapalı
Aile sosyal politikaları arayıp bilgi alabilirsiniz
Tamam arayım ben teşekkür ederim
Ilk ogretmenim ailem uygulamasi var oradan yapabilirsin 300 tl falan yaziyor basvuruda ama güncel parayi yatiriyorlar
Allah razı olsun yaptım başvuruyu ne zaman sonuçlanır acaba
2hafta oldu bende başvuru yapalı ne zaman sonuclanir bende merak ediyorum anneler ne zaman sonuc aldiniz
Tam hatirlamiyorum ben ama 1 ay sürmüştü galiba
Anladım Allah razı olsun yatar bakalım inşaAllah ![]()
