Kızlar birşey sormak istiyorum. Bebeğim 2 aylık oldu elhamdülillah 2 kere yanlış hatırlamıyorsam para yattı kimliğim yanımda olmadığı için çekememiştim şimdi mesaj geldi paralar verilmeye başlandı diye girip baktım tek görünüyor önceki yatırılan parayı devlet geri mi alıyor
Bu konuyu bende bilmiyorum bende biriksede sonra çeksem hepsini diye düşünüyorum ama birinci yattı daha nasıl olacak fikrim yok![]()
Bende 2 tane görünüyordu bugün teke düşmüş ben anlamadım vaktinde almayınca devlet geri çekiyor galiba ödemeyi
Bizde yapalı 2 ay oldu bebeğim 2 ayı bitirdi daha ses soluk yok yardım parasından birde bu yardım parasını kaç defa alıyoruz ben bir kere yatıyor diye biliyordum
Bende ilk çocuuk bebeğim 2 aylıkken yatmıştı 3 aylıkken gittim para yatmadı yaracak görünüyo dedi 4.ayındayız tık yok çok saçma. Alt tarafı 5bün verilecek onda bile sürekli gidip soracakmışız ve kaç ay oldu yatmadı.
Belli bir günü varmış cekmezsek devlet geri aliyor
Çok saçma olmuş bu yani ![]()
![]()
İlk çocukta tek seferlik veriyorlar sizin ilk değildir belki bilmiyorum ilk öğretmenim ailem uygulamasindan baktım beş bin vardı ödeme bölümünde Halkbank şubesinden kimliğimle gidip aldım başka türlü alınmıyormus nerdeyse üç ay oldu ben de doğum yapalı bir hafta önce gidip aldim
İki kere gittim yatmamiş ailem uygulamasında yattı gözüküyor ama bankada gozukmuyo bugün yine mesaj geldi guvenipte gidemiyorumki yine bankaya düşmemiştir diye hiç qlmadik daha 2aylik olacağız az kaldı birde kart geliyormuş artık onunla cekebilecekmişiž rezillik oluyor ya bebekle keşke hesaba yatirsalardi nasıl iyi olurdu
İlk çocuğa bir kere 5bin 2ciye 1,500 5 yaşına kadar 3ye 5bin 5yasina kadar
Önce 6 ay duracak 6aya kadar alan olmaz ise çekilecek diyorlardı onuda degismisler alınmazsa hemen çekiyorlar mis sacmalamişlar
Benim doğumdan sonra eşim bilgilerini vermişti ilk dopum parası onun adına yatmış ptt ye
Çok saçma ya yenidoğan bebekle anne nasıl gitsin de çeksin 2 3 ay musade edilmesi lazım
Benim ikinci çocuk uygulamada 2 tane görünüyordu şimdi 1 tane görünüyor ben anlamadım
Aynen öyle mesaj gelince gittik 1saat bebekle bekledim kız acıktı durmadı ağlayınca elimde hoplattim sussun diye artık adam acidida abla ilk sen gel Bebek durmuyo dedi bidaha geldiğinde sıra bekleme dedi allah razı olsun herkes böyle anlayışlı olmuyor para gözükmedi boşuna gittik yatmadiysa bilgi gondermeseler güvenip gidiyoruz birde bir para veriyorlar rezillikle almaya çalışıyoruz önümüz kiş o zmana ne yapcagiz bebekle biz kasabadayiz daha kötu oluyor
Kimlikle eşler de alabilmesi aslında yada 2 3 ayda bir alacak şekilde yapabilirler yada en en mantıklısı halk bankası kartına yatırabilirler. Yaptıkları şey iyilik yapıp göze sokmak gibi aynı bak yapıyorum sende cefasını çek der gibi
Nasıl ya . Böyle saçmalık mı olur. Bebeyle nasıl çıkıp gidelim. Ben böyle saçmalık görmedim
Valla oluyor cnm yapıyorlar bizde mecburen uyuyoruz
Doğum yapanlara 5biiiiin diye bas bas bağırırken eğer paranızı şu kadar gün çekmezseniz geri alacağız derkes kısık sesle konuşmuşlar sanırım. Kimsenin haberi yok
Aynen hiç öyle bişey demedilerki cekmesseniz döner diye paraları cekmeyipde gidip alamayanlarin haberleri oluyor vermek istemiyorlar resmen