Merhaba doğum yapalı 5 ay oldu emziriyorum doktorum 1 seneye kadar olmayışımın normal olduğunu söylüyor burda bi sorun yok ama inanılmaz ağrım var yumurtalıklarım sanki adetliymişim gibi ağrıyor belimde aynı şekilde. Pcos um var o yüzden hamilelikten önce de bi adet düzenim yoktu o yüzden mi ağrıyor anlayamıyorum. 1 2 ay daha devam ederse kontrole gidecegim ama sizce normal mi
Ben doğumdan 47 gün sonra spiral taktırdım o hafta 3 4 gün kanamam oldu sonra tam bir ay sonra normal adetim geldi bakalım ayın 17 si gibi yine olursa adetim başlamıştır diyecem …doktora danışmanız en güzeli rabbim sağlık sıhhat versin
Bende 5.ayda adet gördüm tam olarak oncesinde benim de kasık agrilarim oluyordu cok asiri degil ama inceden hissettiriyordu
Umarım bende olurum ya böule olmadan ağrı çekmek çok zor
Amin teşekkür ederim ![]()