Doğum sonrası adet

Sezeryan doğum yaptım ve düzenli emziriyorum bebeğim 3 aylık oldu hala adet olmadım kızlar normal mi siz ne zaman oldunuz

Ben de geçen gün aynı soruyo sordum. Benim de bebeğim iki bucuk aylık hala olmadım emziren bir anneyim. Altı ay bi seneye yakın olmayan varmış

Kimisi 6 aya kadar olmuyormus sut koruyo diyolar

Ben de sezeryan oldum emziriyorum lohusalık bitti 10 gün sonra adet oldum ama lohusaligimda kanamam olmadı sadece ilk iki gün kanama oldu diger günler hep ufak lekelenme şeklinde oldu emzirenler adet olmuyormuş emzirme azalınca olabiliyorlarmis ama bazıları da oluyormuş sanırım hormonal farklılıklardan dolayi :blush:

İki ay olmadim bende

Ben hala olmadım 4.5 aylığız

8 ay 10 günlük benimde bebeğim bende henüz olmadım inşallah olmam da uzun bir süre

Bizde 6.aya gireceğiz henüz bende olmadım ya o kadar rahat ki diyorum neredeyse 1 senedir adet olmamak :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kızım 6 ayını doldurdu emziriyorum ve hala adet olmadım :upside_down_face:

Ilk defa 10.ay da adet oldum emziriyodu sezaryen dogum . Suanda 11 ayligiz ve adet olmadim 3gun gecikti boyle duzensiz oluyor mu ben nornalde cok duzenli olan birisiyim. Korku sardi beni

Bende 2.5 ay sonra oldum

Kızım 7 aylık oldu ben de hala olmadım emziriyorum ben de. Normalmiş böyle olması :blush:

Ilk dogumumda 6 ay snra adet olmustum simdi 2 aylik bebegim var hala adet olmadim yakin zamanda da olmam heralde :hugs:

7 bucuk aylık olduk emziriyorum hala olmadım bende pcos var ama olmasa bile 1 seneye kadar olmayabilirsin demişti doktorum

@Fatmakrkdn Aramıza hoş geldiniz :cherry_blossom: