Doğum sonrası akıntı

Yaklaşık iki ay olacak ilk kırk gün içinde bir ara tam bitti derken yeniden kan gelmeye başlamıştı bir süre devam etti geçenlerde yine kesildi az lekelenecek kadar yine oluyor normal mi acaba