Doğum sonrası göbek 🤦🏻‍♀️

Kızlar 2ay oldu doğum yapalı. Zayıfım aslinda ama hamileyken çok büyük karnım vardı.. e haliyle şimdi sönmüş balon gibi :grin: rahatsız ediyor. Yazda geliyor malum, bebekle spora zaten gidemem tuvalete bile gidemezken​:joy:.. Toparlamak sıkılaşmak için neler yapıyorsunuz evde yapabileceğim şeyler var mı ?

Bende kosede bekleyim cevaplari ikinci sezeyanimi oldum kilom yok ama gobegim kaldi korse takmadigima.cok.pismanim

Ben tayt aldim sirf gitsin diye yok anam o gobek dogru düzgün gitmiyor neler denedim neler​:grinning_face: matcha yedim, yesil cay, kirsz sapi caylar ictim. Detoks sulari yaptim ettim gitti biraz ama kilom ayni yine aşırı sinir bozucu bi durum gercekten baya kilo verdim diyen varsa tavsiye versin​:grinning_face: bekleyim köşede

Bende bekleyim burda​:joy:

Az önce youtubeden videolar izliyordum :sweat_smile: 4 yıl öncesine kadar 60 kiloydum yeme tarzımı değiştirdim bir de evde kendimce spor yaptım 45 e kadar düştüm hatta nişanlandığım zaman stresten 43 e kadar düştüm. Hamileyken 65 e çıktım sonra kendiliğinden gitti şimdi 11 aylık bebeğim 48 im ama sadece yemeklerime biraz dikkat edebiliyorum akşamları hep tatlı yiyoruz eşim sevdiğinden kendime de engel olamıyorum​:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:spor yapmak istiyorum alt karnım ve bacaklarım için bulabilirsem istediğim gibi kolay bir video sizinle de paylaşayım beraber başlayalım :sweat_smile:

Ben 1 buçuk yıldır sezeryan gobegiyle baş başaýım.
Zayifim ama gitmiyor insafsız

Normal doğumdan sonrada göbek kalıyor kızlar

Hamile olmadan önce 58 kiloydum doğuma 78 kilo olarak girdim. Bebeğim 14 aylık ve 60 kiloyum. Genel olarak kilolu değilim ama alt göbek var. Artık iş diyetten çıktı çünkü başka bölgelerden verince güzel görünmüyor. Bölgesel incelme için egzersiz yapmam gerekiyor. Bazen gücüm olursa ( haftada 3-4 defa falan) mekik ve squat yapıyorum. Ama düzenli şekilde yapmadığım için pek faydası olmuyor.

Nasil yani 48 hayatimda kendimde hic bu fakami gormedim 60 ya da 70 dim hep suan 75 im ama istemiyorum gözüme batiyor. Bende doğru düzgün yemiyorum ama gitmiyordq​:grinning_face:

Bende de aynı 55 kiloyla hamile kaldım 78 kiloyla sezeryan doğuma girdim şuan 60 kiloyum göbek aşırı rahatsız ediyor hele oturunca eğilince yan yatınca vıcık vıcık sarkıyo sporu düzenli yapamıyorum 7.5 aylık bebegim var hiç durmuyor boşta kalınca zaten ev işi felan acaba sıkılaştırıcı kremler ise yarar mı merak ediyorum funbody diye bi markanin reklamını gördüm ama bilmiyorum

Ben korse takıyorum her gün olmasada ,:grinning_face_with_smiling_eyes: bence çok bı faydası yokk

Her anlamda dağıtıyor bebisler bizi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ay benm normal doğum ama doğumdan sonra sanki tekrar doğuracak gibiydim :woman_facepalming:t2: şimdi biraz indi ama cıvık cıvık ya sinirim bozuluyor​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Evet bende kilo vermek istemiyorum aslında sadce sıkılasmam lazım.. oda ancak sporla olur sanirim

Ayy valla süper olur evde ufak ufak yapmak istiyorum bende fırsat buldukça.. pantolon giydigimde vıck diye fırlayan o gobekk :woman_facepalming:t2::joy: iğrenç ya kurtulmak istiyorum

Eğer normal doğumsa korkma gider. Benim ilk iki çocuğumda hemen gitti. Bu 3. Sezeryan oldu gitmiyor o alt karın. Momjean giymeyi çok seviyorum ama alt karnım çok kötü görünüyor. Bende mecbur skinnyjean giyiyorum artık en azından korse gibi sıkıyor belli etmiyor fazla.

Evet bende kucuk ama civik gobus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben hamileyken bi doktorun araştırmasına katılmıştım, hamileliğimin 20. Haftasından itibaren bi fizyoterapistle birebir dersler yaptık bana bazı hareketler ve masajlar göstermişti. Ben o sayede daha kolay doğum yaptım ve fazla göbeğim kalmadı doğumdan sonra hemen gitti. Fizyoterapist de demişti zaten bu hareketler doğum sonrası toparlanmanı da sağlayacak diye. Ama 1 buçuk aydır filan hiç yemediğim kadar çikolata yedim abur cubur istedi hep canım, şu an göbek yeniden çıkmaya başladı bende. O yüzden bence göbeğin gitmesi için en önemli şey tatlıyı çikolatayı bırakmak :rofl: sonra da egzersiz. İsteyen olursa egzersizde neler yaptığımızı tarif etmeye çalışırım hatırladığım kadarıyla. Ben faydası olduğunu düşünüyorum.

56 kilo ile hamile kaldım, 62 ile doğuma gittim. Şu an da 55 kiloyum 6 ay kadar önce doğum yaptım. Kilom artmamasına rağmen göbeğimin ve basenlerimin genişlediğini hissediyorum çok çikolata vs yediğim için büyük ihtimalle

Evet tatlıya bende dayanamıyorum maalesef :grin: kilo problemim yok vermek istemiyorum aksine ama sıkılasmam gerek