Doğum sonrası hamilelikk

Kızlarr 65 gün önce doğum yaptım 2 hafta önce korunmasız ilişki yaşadık bugün test yaptım çok silik bir çizgi çıktı:smiling_face_with_tear: sizce var mıı

Benimde böyle çıktı reglim 12 gündür gelmiyor dün gittim tahlil verdim hamilelik çıkmadı

Erken yapmış olablrsnz testi bir kaç gün daha geçsin öyle tekrar yapın yada kan verin daha net sonuç çikar

Tekrar yapacam yine aynı çıkarsa kan veririm

Siz kaç ay önce doğum yaptınız

Erken gebelik testi dimi o birde 5 dakkadan sonra cikmadi dimi ikinci cizgi

Evet erken gebelik testi. Anında bu çizgi çıktı 5 dk sonra olsa kuruma çizgisi oluyor ama testi yapar yapmaz çıktı

Hakkinizda hayirlisi olsun izaman hamilesiniz gibi yinede bi kan testi verin icini rahat etsin regli olmusmuydunuz yoksa 40dan sonra hic olmadan mi oldu bu

Hiç regl olmadan oldu bu

Sut koruyo mevzusu zaten yok canim keske dikkat etseydiniz hayrlisi olsun

Normalde ediyorduk ama ilacı bir gün içmeyi unuttum

Canım 2 hafta testte bu şekilde bir sonuç çıkması için çok çok erken bir süreç sanırım sen en iyisi bir kan testi ver kafandaki soru işareti netleşmiş olur

Evet erken bende bu yüzden 3 tane yaptım hepsinde aynı çıktı o yüzden şüphelendim

Hakkında hayırlısı olsun kan testinden sonra bizede haber ver​:palms_up_together::smiling_face_with_three_hearts:

Tmm canım

6 ay önce yaptım

Benim ilk hamileliğimdede böyle olmuştu kan verincede 50 deger cıkmıstı 2 haftalık demişti doktor en kesin kan sonucu cıkar canım hakkında hayırlısı olsun

Korkutmak istemem ama ben hamileligimi boyle ogrenmistim

Benim doğumdan sonra 4 ay geldi bu ay gelmedi test yaptım bişi çıkmadı kan verdim bişi cikmadı ama bugün oldu halen gelmedi geçen ay 13de olmuştum

15 çıktı değerim kimyasal dediler dün akşam da regl ile sonlandı ztn