Kızlarr 65 gün önce doğum yaptım 2 hafta önce korunmasız ilişki yaşadık bugün test yaptım çok silik bir çizgi çıktı
sizce var mıı
Benimde böyle çıktı reglim 12 gündür gelmiyor dün gittim tahlil verdim hamilelik çıkmadı
Erken yapmış olablrsnz testi bir kaç gün daha geçsin öyle tekrar yapın yada kan verin daha net sonuç çikar
Tekrar yapacam yine aynı çıkarsa kan veririm
Siz kaç ay önce doğum yaptınız
Erken gebelik testi dimi o birde 5 dakkadan sonra cikmadi dimi ikinci cizgi
Evet erken gebelik testi. Anında bu çizgi çıktı 5 dk sonra olsa kuruma çizgisi oluyor ama testi yapar yapmaz çıktı
Hakkinizda hayirlisi olsun izaman hamilesiniz gibi yinede bi kan testi verin icini rahat etsin regli olmusmuydunuz yoksa 40dan sonra hic olmadan mi oldu bu
Hiç regl olmadan oldu bu
Sut koruyo mevzusu zaten yok canim keske dikkat etseydiniz hayrlisi olsun
Normalde ediyorduk ama ilacı bir gün içmeyi unuttum
Canım 2 hafta testte bu şekilde bir sonuç çıkması için çok çok erken bir süreç sanırım sen en iyisi bir kan testi ver kafandaki soru işareti netleşmiş olur
Evet erken bende bu yüzden 3 tane yaptım hepsinde aynı çıktı o yüzden şüphelendim
Hakkında hayırlısı olsun kan testinden sonra bizede haber ver![]()
![]()
Tmm canım
6 ay önce yaptım
Benim ilk hamileliğimdede böyle olmuştu kan verincede 50 deger cıkmıstı 2 haftalık demişti doktor en kesin kan sonucu cıkar canım hakkında hayırlısı olsun
Korkutmak istemem ama ben hamileligimi boyle ogrenmistim
Benim doğumdan sonra 4 ay geldi bu ay gelmedi test yaptım bişi çıkmadı kan verdim bişi cikmadı ama bugün oldu halen gelmedi geçen ay 13de olmuştum
15 çıktı değerim kimyasal dediler dün akşam da regl ile sonlandı ztn
