Doğum sonrası kilo verememe

Bebeğim 3 Aylik oldu doğum kilolarimi bir türlü veremiyorum spora başladım beslenmede diyetisyen eşliğinde ilerliyorum bir türlü gram gitmiyor cildiricam bu durumu yaşayan var mı ya çok stres yapıyorum

8 aylık olduk 14 kilo almıştım 4 ü gitti 10 u duruyor :woman_facepalming:

56 kilo ile hamile kaldım 62 ile doğuma gittim, doğumdan sonra 2 haftada 55i gördüm ama şimdi 58 oldum ve gitmiyor :woman_facepalming:t2: kızım bir yaşına girecek. Ne güzel verdim diyodum ama emziriyorum diye yememe engel olamıyorum hiç bir kıyafetim gözüme hoş gelmiyor çok canım sıkkın. Hiç yemezsek ancak öyle vericez sanırım aç durmayı sevmemiz gerek başka çaresi yok gibi :joy: hareket etmek dışarı çıkmak bana zor geliyo da biraz.

Hic bi kıyafetim olmuyor 2 beden büyüdüm resmen ama yeni kiyafette almak istemiyorum alışırım böyle kalırım diye :rofl:

Hamilelikte daha zayiftim.. Doğum sonrası eski kiloma döndüm ama nasıl olduysa emzirirken felaket kilo aldim. 100 küsür kiloyum. Spor yapiyodum diyetle beraber ama hic kg veremediğimi görünce motivem düştü spora devam ama asla incelmede yok. Henüz adet olmadim, 14 gün sonra 1 yaşına girecek bebeğm. İlk defa bu kilolardayım ve ilk defa kilo veremiyorum. Süt olsun falan diye yiyen veya abarti yiyen birisi değilim. Görenler kg almışsın dedikçe daha çok üzülüyorum. Diyetisyene gitsem dedim ama uyamamaktan da korkuyorum. Uyku düzeni yok bebeğimin özellikle geceleri bu sebeplede bazen kendime yiyecek birseyler hazirlayamiyorum ki ayakta ne yersem… yememeyide denedim emzirirken çok başarılı olmadım. Kendimi çok şiş de hissediyorum kiloya artı olarak. Yinede tek denemediğim bi diyetisyen olayı kaldı. B12, ferritin ve d vit eksikliğim var kanlarima baktirdim diğerleri normal. Kisacasi bende ayniyim yalniz değilsiniz…. Mutsuzum ve hiç birşey yapamiyorum.

Yalnız değilsin al bendende o kadar kilo veremiyorum oglum sürekli emiyor beni ve çok huysuz bir bebek perişan oldum resmen