Doğum sonrası korunma

Evet ama şehir hastanesi daha kapsamlı büyük belki ondan ellerinde vardır bide aile palnlamasa oluyor şehir hastanelerinse benim gititm hastane normal devlet hastanesi kadın dogum bölümü ilçedeki burasında yok heralde

Bende bu yuzden spiralden korkuyorum

Ya onu takinca spiral var diye korunmuyorsunuz ya .o yuzden ya tutarsa diye korkuyorum bende o yuzden en mantikli geri cekilme .
Ama olucaksa Her türlü oluyor :joy:

Evet bende o şekilde korunuyorum ,ip nerde kırılacaksa artık :rofl:

Hahahhaah deli ya :joy:insAllah planladigin surede olur beb valla en az 5 yil en fazla 10 yil cocuk istemiyyom. İçimden de gecmiyor degil her an bir cocuk haberi verebilirim de bu haberi vermek istemem cunku cok yiprandim. Allah herkesin gonlune gore versin :innocent:

Bende 5sene bari diyorum​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Geri çekilme ile koruyanlar yakında bebek haberinizi alırız :joy: