Evde makinemiz yok kuaföre götürürüz heralde
Böyleydi saçı kenarlarla arka dökülmüştü sadece tepede vardı
Maşallah sizinki sacliymks bizim saç yok doğdugunda sacliydo döküldü bişey kalmadı ![]()
Şuan kesik gibi aynı zaten
Aynen baya uzamisti tarayinca gozune giriyodu
Sidmi böyle oldu
Bizimkide aynen bu kadar boyu arada uzun saçları var hep döküldü
Dönüyor mu peki daha bizde dönme yok
- Ayda yeni saçlar çıkmaya başlayacakmis yarım yamalak olmasın herpsi bir uzasın dedik makinede vardı kestik kuaföre güvenemem ben yabancı yer diye ağlar durmaz adam yanlışlıkla bı yerini keser falan

Az daha gayret ederse dönecek ucuna kadar geliyo kıçını kaldiramiyo![]()
Evet bende o yüzden sıfıra vur diyen Çok oldu zaten kısa dedim gerek yok kuaför de durmaz etmez belki
Benimki onuda yapmıyor sadece ayaklarımı havaya kaldırıp saga sola salliyo o kadar
Saat yönünün tersine doğru bacakları sallaya sallaya dönüyor ama hala yüzüstü dönme yok tummy time hiç sevmiyo yaparken agliyo yüzünü yere gömüyor
Benim kide öyle nefret ediyor tümü time dan sadece oturmayı çok seviyor birde yere koyuyorum oynuyoe iste ama dönmeye çaba yok ben çeviriyorum uğraşıyorum
Gazimiz gectimi cnm siiznde gazda vardi
Baya azaldı damlayı hergun sabah akşam veriyodum 20 gündür falan günde 1 kere bazende hiç vermiyorm ama ek gıdaya başladığı için biraz kabızlık var agladiginda damla veriyorum
Geçmiş olsun cnm bizim 4 ay sonunda bitti çok şükür ama alerjimiz hala devame diyor arada kan geliyor diyeti bozarsam
Bı kaç gün sonra karnabahar brokoli avakado alacam 3 gün arayla hepsini deneyecem bakalım yemezse meyve suzgecine koyuyorum onda yemeyi seviyo
Neye vardı alerji dışkıda mi oluyor kan
Bende hastalanınca kesmiştim ek gıdayı bugün yine denedim patates yemedi akşamda bal kabağı verdim onuda yemedi