Doğum sonrası saç dökülmesi

Evde makinemiz yok kuaföre götürürüz heralde

Böyleydi saçı kenarlarla arka dökülmüştü sadece tepede vardı

Maşallah sizinki sacliymks bizim saç yok doğdugunda sacliydo döküldü bişey kalmadı :smiley:

Şuan kesik gibi aynı zaten

Aynen baya uzamisti tarayinca gozune giriyodu

Sidmi böyle oldu

Bizimkide aynen bu kadar boyu arada uzun saçları var hep döküldü

Dönüyor mu peki daha bizde dönme yok

  1. Ayda yeni saçlar çıkmaya başlayacakmis yarım yamalak olmasın herpsi bir uzasın dedik makinede vardı kestik kuaföre güvenemem ben yabancı yer diye ağlar durmaz adam yanlışlıkla bı yerini keser falan​:face_with_peeking_eye:

Az daha gayret ederse dönecek ucuna kadar geliyo kıçını kaldiramiyo​:sweat_smile:

Evet bende o yüzden sıfıra vur diyen Çok oldu zaten kısa dedim gerek yok kuaför de durmaz etmez belki

Benimki onuda yapmıyor sadece ayaklarımı havaya kaldırıp saga sola salliyo o kadar

Saat yönünün tersine doğru bacakları sallaya sallaya dönüyor ama hala yüzüstü dönme yok tummy time hiç sevmiyo yaparken agliyo yüzünü yere gömüyor

Benim kide öyle nefret ediyor tümü time dan sadece oturmayı çok seviyor birde yere koyuyorum oynuyoe iste ama dönmeye çaba yok ben çeviriyorum uğraşıyorum

Gazimiz gectimi cnm siiznde gazda vardi

Baya azaldı damlayı hergun sabah akşam veriyodum 20 gündür falan günde 1 kere bazende hiç vermiyorm ama ek gıdaya başladığı için biraz kabızlık var agladiginda damla veriyorum

Geçmiş olsun cnm bizim 4 ay sonunda bitti çok şükür ama alerjimiz hala devame diyor arada kan geliyor diyeti bozarsam

Bı kaç gün sonra karnabahar brokoli avakado alacam 3 gün arayla hepsini deneyecem bakalım yemezse meyve suzgecine koyuyorum onda yemeyi seviyo

Neye vardı alerji dışkıda mi oluyor kan

Bende hastalanınca kesmiştim ek gıdayı bugün yine denedim patates yemedi akşamda bal kabağı verdim onuda yemedi