Doğum sonrası saçlar

Kızlar sizde de durum böyle mi merak ediyorum. Doğumdan sonra saçlarım çok dökülmüştü. Birkaç ay sonra dökülme durdu. Şimdi de kafam bir sürü kısa saç dolu. Ve o kısalar elektrik çarpmış gibi duruyor, saçım başım bir garip oldu. Acaba bunlar yeni gelen saçlar mi yoksa bakamamaktan kırdım mı saçlarımı bilemiyorum.

Benim de aynı yeni gelen saçlar bunlar bence, bir influencerda da görmüştüm bebek 9 aylık civarı olduğunda çıkmaya bir başlıyor çoğaldıkça çoğalıyor :face_with_hand_over_mouth: benim saçlarım da kalın telli ve kurudur. İyice kabarıyor bahsettiğiniz gibi aynı.

Ben bir de tarağımı kaybettim yeni tarak aldım onu da sevmedim yola yola tarıyor :grinning_face_with_smiling_eyes: acaba dedim o mu mahvetti saçlarımı. Ben de 10 11 aylik civarı böyle oldum. Topluyorum olmuyor, açık bırakıyorum olmuyor fışkırıyor her yerden. Yeni saçlarsa seviyim onları o zaman :grinning_face_with_smiling_eyes: o kadar çok dökülmüştü ki bir dönem.

Benim de öyleydi çok dökülmüştü korkmaya başlamıştım hatta, şampuanlar aldım. Sonra çok çoğaldı, geçen ay yine çok dökülmeye başladı benim. Kan değerlerime baktırdım, demir ilacı kullanmaya başladım tiroid ilacımın dozu da yükseldi ondan sonra düzeldi. Şu an normal geliyor bilmiyorum onunla mı alakalıydı.

Yeni saçlardır onlar dökülen saçlar tekrar çıkıyor şu an benimkide dökülme aşamasında ilerleyen aylarda bende sizin gibi olacağım​:joy: