Doğum sonrası takviye xpecia

Arkadaşlar doğum yapalı 11.5 ay oldu 7 aydır aşırı yoğun bir saç dökülmem var kan tahlili verdiğimde değerlerin normal demişti sağlık ocağı dün de cildiye gittim ve bana xpecia adında takviye yazdı reçeteli değilmiş ben de bunu aldım kullanacağım ama aranızda bunu kullanıp bir yan etki olumsuzluk yaşayan veya memnun kalan var mı

Ben 1 tablet kullandım canım midemiçok ağrıttı pek faydasını görmedim ama bitirseydim görürdüm bence eşim kullanıyor memnun. Doktor bebek icinde iyi olur demişti sütten vitamin gidermiş eğer emziriyorsan :heart:

Hayır emzirmiyorum bende kullanıp kullanmamakta çok kararsızım

Bence kullan eşim çok memnun bend eyeniden başlamayı düşünüyorum