10 gün oldu kırkım çıkalı eşimle yaklaştığmzdan beri bende ani bir baş dönmesi olyr kaç gündür tansiynmu düşüyor bilmiyorum doğru düzgün yemek yiyemiyorum kahvaltyı bazen 3 4te yapıyorum bebeğim durmuyo çünkü neyden oluyo acaba bide kırk çıkınca kaç gün sonra âdet olunuyo
Yemek yemiyorsunuz haliyle efor sarfettiren bir olayda bu tamsiyon düşer. Yemek yemenizi öneririm benim kızım da durmazdı ben ilgilenirdim onu yanınıza mutfağa alın ana kucağına koyun o orda oyalanır yanınızda sizde işinize bakarsınız ben öyle kahvaltı hazırlardım kendime sonra oturma odasında onu sallarken uyku saatine ayağımda yerdim yoksa öbür türlü durmazdı.yemeği ihmal etmeyin güzel beslenin . Adet meselesi de kişiden kişiye değişir benm lohusa kanamam rahat 50 gün sürdü aradan 10 gün geçti adetoldum sonra ay ay düzene girdi . Belli olmaz yani emzirme durumu adet olmayı koruyan da bir durum kimi kadın da aylar sonra belki sene dönüyor öyle adet oluyor. Emzirme adetten korur ama gebe kalmanızı korumaz onu da belirteyim
Evet bende durduğu zmn hemen hazırlıyorum ayağımda onu saladğm zaman yiyorum ama bu düzenli değil 50 günlük oldu bebeğim gece bi tık daha iyi ama gündüz neredeyse hiç uyumuyor hayır bide evde birileri varsa uyuyo beyfendi ama sırf tekim diye uyumuyo cektiriyor bana tşkr ederim bu arada dediklerini dikkate alıcam![]()
Evet bende sordum yakın bir arkdsm 1 yıl adet gormedğni söyledi bakalım artık bende düzensiz beslemeden kaynaklı olduğunu düşünüyorum bklm artık ya bazen çok yoruluyorum hele bu baş dönmesi olduğundan beri bazen bebek kucahımdyken bile oluyor korkuyorum
Rica ederim bende ailemden uzaktayım kaynanam da pek yardımcı olan biri değil kızım yaşına girecek tek büyüttüm bende çok iyi anlıyorum çok zor oluyor kıtlıktan çıkmış gibi yemek yiyordum tepiştire tepiştire ![]()
ama öyle öyle düzem oturuyor endişe etme . Bizden bisküvi alırdım meyve suyu evde hep olurdu şeftalili kan şekerini yükseltir tavsiyem onlardan da stok yap.yemeklerini eşin eve gelince akşamdan hazırla kenara koy öncelik sensin sen iyi besleneirsen bebeğin iyi olur tvden bişeyler aç sesi ordan da alır bende öyle yaptım benim kız da öyle uyku düzeni olmayan bir çocuk yeni yeni oturuyor diyebilirim
Kan degerlerine bakdirdinmi canim dogum yaptin bide hamilelik vitaminlerin falan dusukdur bide ac durma sakin duser bayilirsin Allah korusun
Baş dönmesi bende de oluyor canım bebeğim 3 ay 23 günlük hala devam ediyor kan vermeyi düşünüyorum da inan fırsat bulamıyorum bile kendimi geçmiş durumdayım sürekli dolanma açlık vesaire hepsi etkiliyor
Ayy valla öyIe ya allah yardımcımız olsun sağlıkla büyüsünler benimde ilk olunca yanındn ayrılamıyorm hani uyumasa ağlamadan dursa yine bırakırm ama ağladığı için bütün gün onunlym
Eşim de randevu kes gdlm diyip duruyor cidden böyle çıkıp bi yere gidesim yok salmış drumdaym kendimi tuvalete uzun uzun kalmaya hasretim![]()
Evet haklsn cnm devammlı hazırda bulundururum öyIe yaparım artık
Yok cnm baktırmadm ama gitmeyi düşünüyorm bklm artik doktorn doğumdan sonra devam et dedği vitamndi bıraktm
Anasagliga git onlarda bakiyo canim buyuk ihtimal degerlerinse dusukluk var gibi bende hamileyken sen gibiydim kansizlik ve b12 dusuklugu vardi bendede
Tabi hormonlar değişiyor onu demek istiyorlar bu videoda da aslında bende öyle oldum erken olanlardanım ama olmayan da varbir o kadar